חיפוש

מה נשים רוצות? 3 מתנות לפיוס האישה

גברים רבים פונים אלינו לא פעם כדי שנעזור להם לבחור מתנת פיוס לאישה שלהם. לכל אחד יש סיבה אחרת לפנייה אבל המשותף לכולם זו העובדה שאין להם מושג איזו מתנה תתאים לעוצמת הוויכוח שהייתה בין השניים. יצאנו לבדוק את העניין באופן מעמיק וחזרנו עם 3 מתנות שיאפשרו לכם להתפייס עם האישה על הצד הטוב ביותר. הישארו אתנו ותצאו מומחים בנושא.

 

תכירו תחילה את מי שעזרו לנו לבחור את 3 המתנות

רגע לפני שנציג בפניכם את המתנות שנבחרו למדריך הנוכחי, אנו מוכרחים לציין כי מדריך זה לא נכתב אך ורק על ידינו. הפעם בחרנו לפנות אל מי שיודעות לענות על השאלה הזו באופן הטוב ביותר – נשים. אמנם גם אנחנו נשים, אבל זה לא מספיק בשביל מדריך חשוב שכזה. היה לנו ברור שיש כאן צורך בכוח נשי שיאפשר לנו להבין מהן המתנות הטובות ביותר. לכן, פרסמנו סקר וביקשנו מנשים לענות מהן המתנות שהיו רוצות לקבל כמתנות פיוס. להפתעתנו, מעל ל – 1000 נשים ענו על הסקר. אנחנו עברנו על כל המתנות וגילינו שיש 3 שהוצעו מספר רב ביותר של פעמים. הן אלו שיוצגו בפניכם בשורות הבאות.

 

לא מבינים מה נשים רוצות? אז תכירו את מתנת הפיוס ה – 1

המתנה הראשונה שאתם צריכים להכיר היא פרחים. מסיבה שאינה ברורה, יש לא מעט גברים שחושבים שזו מתנה מיושנת שלא באמת מאפשרת להביא לפיוס. אז גברים יקרים, שימו לב, מאות נשים אמרו שהן ישמחו לקבל מכם פרחים באר שבע או מכל מקום אחר ברחבי הארץ. העיקר שיהיו פרחים. אם אתם לא יודעים מאיפה להתחיל, עליכם פשט להתקשר ולהזמין משלוח פרחים בבאר שבע והסביבה.

 

לא מבינים מה נשים רוצות? אז תכירו את מתנת הפיוס ה – 2

המתנה ה – 2 היא שוקולד. מדובר במתנה שנבחרה על ידי נשים רבות (וראוי לציין שהיו מי שכתבו שהן התלבטו בין פרחים לשוקולד, אז אם אתם רוצים להיות בטוחים שאתם בוחרים נכון – אפשר לבחור ב – 2 האפשרויות). שימו לב, אם אתם בוחרים בשוקולד, חשוב שזה יהיה שוקולד בוטיק איכותי ולא טבליות שוקולד מהסופר או פיצוציה.

 

לא מבינים מה נשים רוצות? אז תכירו את מתנת הפיוס ה – 3

מתנת הפיוס שהגיעה אל המקום ה – 3 היא עיסוי. אם אתם רוצים שהאישה שלכם תתפייס אתכם, אתם צריכים להעניק לה עיסוי אצל מעסה מומחה. שכן, רק כך היא תוכל להתרכך אחרי שהכעסתם אותה כל כך וגרמתם לכל השרירים שלה בגוף להיתפס מעצבים.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מה נשים רוצות. כעת, כשיש לכם את כל המידע, נותר לכם רק לבחור את מתנות הפיוס המתאימות ביותר למקרה שלכם ולהיות בטוחים שאתם בוחרים נכון. שיהיה בהצלחה!

מארזים

 

אולי תאהבו גם את

צמיד
איך בוחרים תכשיטים לגברים?

בשנים האחרונות, מתנות לגברים נעשו קלות יותר לאור הקולקציות הנרחבות של תכשיטי גברים. בהתאם, תכשיטים יכולים להיות מתנה מסוגננת ומשמעותית לגברים, אבל עם כל כך

קראו עוד »