חיפוש

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים – הכל על אקססוריז

מה יש באקססוריז שגורמים לנו להתרגש כל כך? הסיבה לכך פשוטה, הצבעים, הסגנונות, הטוויסטים הקטנים, כל אלו הופכים את הלבוש שלנו להרבה יותר מעניין ומקורי. ג.ר.א.ס מייצרים אקססוריז ייחודיים באוירה ישראלית אותנתית מקורית כבר למעלה משלושים שנה כדי שגם את וגם אתה תוכלו לבטא את עצמכם בפרטים הקטנים.

 

האקססוריז של ג.ר.א.ס

ג.ר.א.ס התחילה את דרכה מחדרון בחיפה בשלהי שנות השמונים ועם השנים גדלה וצמחה והפכה לרשת המזוהה ביותר עם יצירתיות ישראלית אותנתית. האקססוריז שלנו מעניקים לכם מראה ייחודי, יצירתי ואותנתי. ג.ר.א.ס. מעניקה בית גידול חם ותומך ליוצרים ויוצרות צעירים ומקפידה על שימוש בחומרים האיכותיים ביותר. החנויות שלנו פרושות בכל רחבי הארץ וניתן לרכוש את התכשיטים המיוחדים שלנו גם באתר האונליין ולהזמין לעצמכם ולאהובכם מתנות של אמנות ישראלית מקורית.

 

מהם אקססוריז?

המילה אקססוריז מתארת את כל אותם פריטים אופנתיים שאנו נעזרים בהם לקשט את הבגדים ולהתהדר בהם בנוסף, אלו יכולים להיות תיקים, סיכות, צעיפים ומוצרי פופ לשיער כגון גומיות או סיכות ראש, אביזרים נלווים לטלפון הנייד, אזניות מעוצבות ועוד כיד הדמיון הטובה עלינו. האקססוריז המושקעים ביותר הם כמובן התכשיטים: טבעות זהב, צמידים, שרשראות ועגילים הינם האקססוריז הנפוצים ביותר שנהוג להשתמש בהם בכל גיל ובכל סגנון.

 

כיצד הם עוזרים לנו להראות אופנתיים?

גם אם רכשנו במיטב כספנו חליפות, שמלות, ביגוד ערב ויום וכמובן גם נעליים ותיקים, עדיין נרצה להוסיף להם עוד 'טוויסט' קטן אשר יהפוך את הלבוש למשהו בטעם והעיצוב שלנו כדי לבטא את האישיות שלנו טוב יותר. לדוגמא, חולצת סריג לבנה ורכה תהפוך למוקד העניינים אם נצרף לה שרשרת גדולה ורחבה מחרוזים בצבע טורקיז, סגול או אדום וחליפת ערב שחורה סטנדרטית תקבל מראה חדש אם נוסיף לה טבעת זהב המתאימה לה בדיוק. האקססוריז גם מסייעים לנו להשתמש באותו הבגד מספר רב של פעמים ובכל פעם להתאים לו אקססוריז אחר, בצבע, מרקם  או צורה אחרת שגורמים לו להראות אחרת לגמרי, מתאימים אותו לערב או ליום יום, ובכך עוזרים לנו לחסוך כסף על עוד ביגוד.

 

מה תוכלו למצוא באתר שלנו?

באתר של ג.ר.א.ס תוכלו למצוא מבחר מגוון של טבעות זהב, צמידים, עגילים ושרשראות בעבודת יד על ידי יוצרים ישראלים. הנושאים שלנו לקוחים מן היהדות, הטבע, הקלאסיות והמודרניות כדי שכל אחד ואחת מכם יוכלו למצוא את המתאים לו ביותר. הכנסו עוד היום לאתר ג.ר.א.ס והתרשמו משפע העיצובים המדהימים שלנו מן החומרים הטובים והאיכותיים ביותר במחירים משתלמים במיוחד.

 

לסיכום

אקססוריז הם כל אותם אביזרים אופנתיים נלווים אשר מעצבים את ההופעה שלנו לטעם האישי ולביטוי הייחודי שלנו. אקססוריז הינם תכשיטים מכל הסוגים, תיקים, סיכות, צעיפים ועוד. ג.רא.ס מעצבת עבורכם אקססוריז ייחודיים באותנתיות ישראלית מקורית.

טבעת יהלום

 

אולי תאהבו גם את

צמיד
איך בוחרים תכשיטים לגברים?

בשנים האחרונות, מתנות לגברים נעשו קלות יותר לאור הקולקציות הנרחבות של תכשיטי גברים. בהתאם, תכשיטים יכולים להיות מתנה מסוגננת ומשמעותית לגברים, אבל עם כל כך

קראו עוד »