חיפוש

פטור ממס הכנסה לעסק שצורף תכשיטים – איך משיגים זאת?

יש לכם עסק שצורף תכשיטים ואתם מעוניינים לקבל פטור ממס הכנסה? ניתן לקבל פטור ממס הכנסה גם ללא קשר לתחום בו עוסקים. כאן בכתבה נסקור את מה שחשוב לדעת כדי לקבל פטור ממס הכנסה. מוזמנים לבדוק אם גם אתם זכאים לקבל פטור ממס הכנסה שיכול לחסוך לכם אלפי שקלים ומעלה.

 

מה זה פטור ממס הכנסה?

פטור ממס הכנסה הוא הטבת מס הניתנת לבעלי זכאות בלבד. קיימים פטורים שונים ומגוונים לתשלום מס הכנסה. המשותף ביניהם הוא הפטור לשלם את המס יחד עם ההגבלה לסכום מסוים. ברגע שההכנסה גבוהה יותר מתקרת הסכום המופיעה בחוק, הפטור יהיה חלקי בלבד ולא מחייב. כאן נתמקד במאפיינים של פטור ממס הכנסה הניתן מסיבות רפואיות.

 

מי זכאי לפטור ממס הכנסה?

פטור ממס הכנסה ניתן לבעלי נכות רפואית מוכרת בביטוח לאומי. הרבה אנשים זכאים לקבל נכות אך הם לא פועלים לקבלת תעודת נכות בביטוח לאומי עקב המחסומים הבירוקרטיים הרבים וחבל. הם מפסידים כסף רב וגם זכויות סוציאליות.

אדם שניתנה לו נכות לתקופה של חצי שנה ומעלה ויש לו אחוזי נכות של 90% ומעלה, זכאי לקבלת פטור ממס הכנסה. אם אתם מתמודדים עם בעיה רפואית קיימת ובכל זאת אתם מנהלים עסק ומפרישים כספי מיסים, יתכן מאוד ואתם זכאים לקבל פטור ממס הכנסה. קיום פטור ממס היא לא משהו נדיר. הרבה אנשים שאתם מכירים הם בעלי פטור ממס הכנסה וזה לא אומר שהם לא יכולים לתפקד ולהתנהל עצמאית. כל אחד מקבל זאת מסיבותיו האישיות.

 

איך אני יודע אם אני זכאי לקבל פטור ממס הכנסה?

אם אתם סובלים מבעיה רפואית המוכרת בביטוח לאומי ויש לכם אחוזי נכות של 90% התקפים לחצי שנה, אתם זכאים לקבלת פטור. כדי לדעת אם אתם יכולים לקבל אחוזי נכות גבוהים כל כך, כדאי שתבדקו את המחלות המזכות בפטור ממס הכנסה.

שימו לב, קיימות מחלות קבועות שלא עוברות אלא רק מחמירות ובמרבית המקרים, הסובלים מהם יקבלו פטור ממס הכנסה לצמיתות או עד לתום תקופת הנכות. הרבה אנשים מקבלים פטור ממס הכנסה באופן זמני ולאחר שהם מחלימים וחוזרים לתפקד, הפטור מתבטל. כאמור, כל פטור וסיבותיו.

 

המחלות המזכות בפטור ממס הכנסה

מחלות מוכרות בביטוח לאומי הן מחלות מקצוע שנגרמו בזמן העבודה כמו מחלת ריאות שנגרמה בשל שאיפת חומרים מסוכנים וכדומה. לעומת זאת, קיימות מחלות כרוניות או כאלו שלא נגרמו כתוצאה מהעבודה כמו מחלות לב, מחלות כליה, מחלת סוכרת, פרקינסון, מחלות ראומטולוגיות, מחלות מולדות כמו חירשות ועיוורון, מחלות אורתופדיות ועוד.

חשוב לציין, אם לא מצאתם כאן ברשימה את הבעיה הבריאותית ממנה אתם סובלים, כדאי שתפנו לחברה העוסקת במימוש זכויות רפואיות שתסייע לכם בקבלת אחוזי נכות כמו שמגיע לכם.

דולרים

 

אולי תאהבו גם את

צמיד
איך בוחרים תכשיטים לגברים?

בשנים האחרונות, מתנות לגברים נעשו קלות יותר לאור הקולקציות הנרחבות של תכשיטי גברים. בהתאם, תכשיטים יכולים להיות מתנה מסוגננת ומשמעותית לגברים, אבל עם כל כך

קראו עוד »