חיפוש

4 מתנות יוקרתיות ליום ההולדת

 לא תמיד קל למצוא מתנה מקורית ומרגשת ליום הולדת, במיוחד כשמדובר באנשים הקרובים אלינו ביותר.

צריך לבחור כל שנה מתנה שהיא מרגשת, משמעותית, שימושית, ומעל הכול אישית, משימה שנהיית קשה יותר משנה לשנה.

לכן הכנו כמה הצעות למתנות יוקרתיות שיכולות לשמח ולרגש כל אחד.

 

3 טיפים שימושיים לבחירת מתנת יום הולדת שווה

  1. הקסם שבחוויה

נכון, יום הולדת זה אירוע שבו מותר לנו להנות מהחומריות בחיים. חשוב לזכור שלא רק המתנה הפיזית נותנת את תחושת המיוחדות למי שאנחנו רוצים לשמח, לפעמים הדרך שבה אנחנו נותנים את המתנה.

משלוח מתנה ליום הולדת משמש כתוסף מרגש לקבלת מתנה. ניתן להנות ביחד עם אהובינו מרחוק ומקרוב כשהם מקבלים משלוח מפתיע.

 

  1. כשיש ספק, תחשבו פרקטית

נסו לחשוב על משהו שחסר למי שתרצו לשמח, כמו לדוגמא ארנק חדש במקום אחד ישן שנמצא שנים ארוכות בשימוש, או אפילו שואב אבק למי שאין. בנוסף זה יכול להיות משהו שיכול לפתח תחביב חדש שילדי היום הולדת הראו בו עניין כמו לדוגמא גיטרה למישהו שמראה עניין בלמידת נגינה על כלי.

 

  1. דברים טובים מגיעים בכמה חבילות קטנות

אפשר לשבור את הראש בניסיון למצוא את המתנה המושלמת ולקוות שהיא מתאימה לתקציב הזמין לנו, אבל פתרון קל וטוב באותה מידה ואפילו קצת יותר, הוא קניית כמה מתנות קטנות. כמה מתנות קטנות יכולות לרגש, לשמח, ולשרת את מי שאנחנו רוצים לשמח בצורה יותר טובה ממתנה אחת גדולה שעלולה לפספס את המטרה.

 

4 המלצות למתנות יומולדת יוקרתיות

  1. שעון יד

מתנה המתאימה בעיקר לגברים אך לא בהכרח, שעון יד הוא אלגנטי, מיוחד, מותאם אישית לפי טעם, ופרקטי. בטווח מחירים רחב מאוד, אפשר לבחור מתוך מגוון רחב בהתאם לאדם לו אתם קונים את המתנה כך שיוכל להתאים גם לבן זוג וגם לאבא או בן משפחה אחר.

 

  1. תכשיט

מתנה שיכולה להתאים גם לגברים וגם לנשים, תכשיט מרגש מעצם קיומו, ויכול להתאים לענידה באירועים מיוחדים או במהלך היומיום. גם כן ניתן להתאים אישית את התכשיט, לבחור בין שרשרת לצמיד או עגילים, וטווח המחירים נוח וגמיש.

 

  1. מארז אלכוהול

מתנה זו היא למבוגרים בלבד, ויכולה להישאר לאורך זמן. מארזי בירות ממבשלות שונות בארץ, או יינות ממגוון יקבים, היא מתנה הדורשת חשיבה בבחירת המוצרים אך מרגשת בפשטותה. זו מתנה המאפשרת גיוון יחד עם חוויה אחידה ומתכון לניצחון.

 

  1. קניית חוויה

לא תמיד המתנה המושלמת היא חומרית, לפעמים מתנה משמעותית הרבה יותר היא חוויה. בין אם מדובר בטיסה ליעד רומנטי לכמה ימים או רכיבה על סוסים בבוקר ישראלי מתנה כזו יכולה להישאר עם בעלי השמחה יותר זמן מחפץ כלשהו. גם פה יש גמישות תקציבית ולפי העדפות.

 

סיכום

ככל שאנחנו אוהבים יותר משימת מתנת היום הולדת יכולה להיות כרוכה ביותר לחץ ולעיתים חרדה. חשוב לקחת נשימה, לתת את המחשבה באדם שאנחנו אוהבים ולהתמקד בשמחתם יותר מהתקציב, ולהשתמש בטיפים שהוזכרו למעלה. תוכלו להיעזר באלמנטים של מסיבת הפתעה או משלוח מרגש.

מארז

 

אולי תאהבו גם את

צמיד
איך בוחרים תכשיטים לגברים?

בשנים האחרונות, מתנות לגברים נעשו קלות יותר לאור הקולקציות הנרחבות של תכשיטי גברים. בהתאם, תכשיטים יכולים להיות מתנה מסוגננת ומשמעותית לגברים, אבל עם כל כך

קראו עוד »