חיפוש

התאמת טבעות לאאוטפיט – עניין של אומנות או של סטייל?

לכל אישה יש את התכשיטים הקבועים שלה – שרשראות, עגילים וטבעות שתמיד עליה. אך לפעמים מתחשק לנו לרענן את המלתחה, לשנות את התכשיטים, ולהתאים אותן ללוק שלנו כך שנהיה אופנתיות מכף רגל ועוד ראש. מצד שני, לטבעות יש גם עניין של אומנות, ויש דבר מה מגניב בכך שאנחנו תמיד עונדות אותן, לא משנה מה. אז איך בעצם עושים את זה נכון? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן, עד סוף הכתבה הבאה תהיה לכן תשובה על השאלה הזו. אל תשכחו להודות לנו אחר כך, אפשר גם לשלוח איזה תכשיט אופנתי בדואר… בהצלחה!

 

איך להתאים את הטבעות לצבע הבגדים?

באופנה יש חוקים רבים, אך הגדול מבניהם ואולי גם זה המוכר ביותר, הוא שילובי הצבעים, זהו כלל מנחה שתמיד יהיה רלוונטי ויעזור לנו להתאים בין כל חלקי האאוטפיט שלנו, והוא נכון הן לפריטי הביגוד והן לטבעות שאנחנו עונדות. התאמת צבעי בגדים היא לגמרי עניין של טעם אישי. עם זאת, ניגודי צבעים יכולים להיות טוויסט מרענן של ממש ולהקפיץ כל מראה. לדוגמה – שמלה סגולה עם טבעת יהלום בצבע ירוק בקבוק, או אפילו חולצה כחולה כהה עם טבעת יהלום בצבע בהיר. כמו כן, מלתחת בגדים בצבעים כהים, כמו שחור או אפור כהה, תשתלב נהדר עם טבעות יהלומים, ובמיוחד עם כאלו אלגנטיות בצבעים זהב או כסוף ותעניק לכן מראה אלגנטי ומרשים, כמעט ללא מאמץ. אם אתן רוצות לשדר מראה טבעי, נקי, כזה שלא "מושך" יותר מדי תשומת לב, נסו להתאים את הבגדים כך שיהיו פחות או יותר בצבע של הטבעת, לדוגמה פריט לבוש בצבע צהוב חרדל עם טבעת זהובה, או סוודר חורפי ואפור עם טבעת עדינה וכסופה.

עוד מידע תוכלו למצוא בעמוד תכשיטי זהב של תכשיטי חביב.

 

טבעות קבועות שנשארות עלייך תמיד

אם אתן לא מהסוג שאוהב לחדש, לרענן, ולשנות כל פעם את מלתחת הטבעות שלכן, בחרו לכן תכשיטים שיתאימו כמעט לכל סוגי הבגדים ואביזרי האופנה במלתחה שלכן, וגם כאלו שלא יימאס לכן לענוד אותן. יכול להיות שהטבעות שלכן לא יתאימו במבט ראשוני כל כך לעניין של התאמת צבעי בגדים, או למראה הכולל, אך עצם העובדה שתענדו את אותה טבעת – לא משנה מה תלבשו, באיזה צבע תהיה השמלה שלכן, או איך נראה התיק שלכם – תעניק לכן מראה ייחודי משל עצמכן, אמירה אופנתית וים של סטייל. ישנן מגוון של טבעות עם טוויסט, עם עיצוב מיוחד, ועם מראה שונה קצת בנוף, שמשקף אמירה אומנותית ואופנתית כאחד.

 

אז רגע, אילו כדאי לי לענוד?

כפי שכבר אולי הבנתן, אין כאן תשובה אחת נכונה, שהרי התאמת טבעות שונות לכל לוק של בגדים, וגם ענידת טבעות קבועות, שתיהן משקפות סטייל, אופנה ואומנות, כל עוד הן מתאימות לכן ואתן מרגישות איתן בנוח. תוכלו כמובן לשלב בין שני הסוגים, כלומר לענוד תקופה מסויימת את אותן טבעות, ותקופה אחרת לרענן את מלתחת הטבעות שלכן בהתאם ללוק – הכל תלוי במצב הרוח שלכן, בכוח שלכן להשקיע ובאירוע אליו אתן הולכות. העיקר שהיהלום על הטבעת משמח אתכן, זה הכי חשוב שיש. בהצלחה!

טבעות

 

אולי תאהבו גם את

צמיד
איך בוחרים תכשיטים לגברים?

בשנים האחרונות, מתנות לגברים נעשו קלות יותר לאור הקולקציות הנרחבות של תכשיטי גברים. בהתאם, תכשיטים יכולים להיות מתנה מסוגננת ומשמעותית לגברים, אבל עם כל כך

קראו עוד »