חיפוש

3 כללים בהתאמת צמיד לגבר

שוב הגיעה יום ההולדת של הגבר שלך, ושוב את שוברת את הראש מה לקנות לו? אם ברצונך להפתיע את הגבר שלך עם מתנה ייחודית בעלת ערך מוסף, קני לו צמיד יפה, המותאם ומעוצב במיוחד עבור המין הגברי.

קניית צמיד לגבר אולי נשמעת תמוהה בהתחלה, אך המבחר הרחב הקיים היום בשוק עבור קהל הגברים מאפשר היום בחירה מתוך מגוון עצום של סגנונות וחומרים, כך שגם הגבר הבררן ביותר יוכל למצוא את עצמו מתהדר בצמיד יפה ומיוחד.

 

הכלל הראשון בבחירת צמיד לגבר – תקציב המתנה

הגדרת תקציב עבור קניית המתנה לגבר שלך משפיעה על בחירה של הצמיד אותו תרכשי עבורו. צמידים לגבר יכולים להגיע במגוון רחב של סגנונות וחומרים, כאשר האופציה היוקרתית ביותר היא כמובן צמידים העשויים זהב.

יש לקחת בחשבון כי עלותו של צמיד זהב הנה גבוהה, ונעה בדרך כלל בסכום של ארבע ספרות ומעלה. בתקציב צנוע יותר ניתן לרכוש צמידי כסף, או צמידים העשויים מעור.

 

הכלל השני בבחירת צמיד לגבר – סגנון הצמיד

האם הגבר שלך הוא אדם שנהנה ללבוש מותגי יוקרה, או שהוא אחד כזה של ברמודה וכפכפים? האם כבר יש לו צמידים ותכשיטים שהוא לובש באופן קבוע? שאלות אלה יוכלו לסייע לך בבחירה של הצמיד אותו תבחרי לרכוש עבורו.

לכל גבר יש טעם אישי משלו. כיום השוק מציע מבחר רחב של צמידים בעיצובים שונים. בכדי למנוע עוגמת נפש ואכזבה, חשבי היטב קודם כל מהו הצמיד שהולם ביותר את סגנון הלבוש והאופי של הגבר שלך.

 

הכלל השלישי בבחירת צמיד לגבר – החומר

בשוק קיימים היום צמידים רבים לגבר בהיצע רחב מאוד, כמעט כמו זה הקיים עבור המין הנשי. בכדי לא ללכת לאיבוד בתוך המגוון הגדול, יש לשים לב למספר חומרים עיקריים בהם עושים שימוש בהכנת צמידים לגבר:

  • זהב – האופציה היקרה והמרשימה
  • כסף – האופציה הסולידית יותר, אך המרשימה לא פחות
  • עור – האופציה שתתאים עבור מרבית הגברים, במיוחד עבור אלו שלא ענדו צמידים בעבר

תוכלו לשלב בצמיד הקיים אבנים מיוחדות, חריטות, ותליונים.

 

קניית צמיד לגבר – מתנה ייחודית ומרשימה

צמידים לגבר הפכו לפופולריים במיוחד בשנים האחרונות, וכיום גבר שעונד תכשיטים, לרבות צמידים, הוא אינו מראה נדיר. מראה הצמיד מוסיף לגבר חן והדר, והביקוש לצמידים לגברים רק הולך וגובר.

הגברים של היום אוהבים לצאת מהבית בהופעה מסוגננת ומושקעת, ומקדישים לכך מחשבה רבה. כחלק מאותה ההשקעה יש גם אבזור בענידת תכשיטים שונים, שמהווים כלי נהדר לשדרוג הסטייל האישי של הגבר.

 

לסיכום

המבחר והשפע הגדול של צמידים הנעשים במיוחד עבור גברים גרם לחברות רבות המתמחות בעיצוב תכשיטים לעצב, לייבא, ולייצר ליין מיוחד במיוחד עבור קהל זה.

לך, כרוכשת המתנה, נותר רק לבחור את החומר, המחיר, והמידה של הצמיד הנבחר. מזל טוב!

גורמטים

 

אולי תאהבו גם את

צמיד
איך בוחרים תכשיטים לגברים?

בשנים האחרונות, מתנות לגברים נעשו קלות יותר לאור הקולקציות הנרחבות של תכשיטי גברים. בהתאם, תכשיטים יכולים להיות מתנה מסוגננת ומשמעותית לגברים, אבל עם כל כך

קראו עוד »