חיפוש

עגילי חישוק – אין או אווט

עולם התכשיטנות, כמו כל עולם תוכן אחר, עובר גם הוא לא מעט שינויים עם השנים.

תכשיטים שהיו באופנה בעבר יצאו ממנה וחזרו כאופנת רטרו, ואילו תכשיטים חדשים הולכים וממלאים את המדפים בחנויות התכשיטים מפעם לפעם.

כמובן שכמו בכל עולם ותחום שהוא, גם בעולם התכשיטים קיימים כמה תכשיטים שלעולם לא יצאו מהאופנה, ושומרים על מעמד הכבוד שלהם לאורך זמן.

היום יצאנו לבדוק האם עגילי חישוק איבדו מהיופי והאופנה שלהם, או שהם דווקא נחשבים בתור תכשיטי קלאסיקה שתמיד ילוו את חנויות התכשיטים וישמרו

על הסטייל.

התוצאות שמצאנו מסודרות לכם כאן למטה, אז קדימה – בואו נמשיך ונגלה אותן!

 

עגילי חישוק היום הם לא מה שהיה פעם

אם בעבר עגילי חישוק היו מגיעים בפורמט אחד – עיגול שנתלה מן האוזן, יכול מאוד להיות שהיום הם כבר לא היו באופנה והיו נחשבים הכי OUT שיש. מה שכן, עגילי חישוק עברו עם השנים תהליך של פיתוח יצירתי, ומכאן נוצרו אלפי דגמים שונים שמקפידים לא רק על צורת החישוק, אלא גם על עיצובים מרהיבים וסופר מיוחדים. העיצובים האלו הם אלו ששומרים על עגילי חישוק סופר באופנה, מה שנקרא – הם הכי IN שיש.

 

סוגים של עגילי חישוק ששומרים על היצירתיות

בין היתר, ניתן למצוא היום עגילי חישוק ששומרים על צורת החישוק, אך משלבים כמה חישוקים באותו העגיל. סוג נוסף הוא עגילי חישוק עם שיבוץ של אבנים, עגילי חישוק שמשלבים בין כמה צבעים, עגילי חישוק מפנינים, עגילי חישוק מכסף, עגילי חישוק מזהב, עגילי חישוק עם תיליון, ובקיצור – כל האפשרויות פתוחות בפניכם.

 

העלות של עגילי חישוק – דעו לקראת מה אתם הולכים

בין אם אתם מעוניינים לרכוש עגילי חישוק כמתנה למישהו, ובין אם אתם מעוניינים לקנות אותם לעצמכם – כדאי שתדעו לקראת אילו מחירים אתם הולכים כאן. אז באופן כללי טווח המחירים של עגילי חישוק הוא גדול במיוחד, כשקיימים עגילים שמחירם לא יעלה על בין 200 ₪ ל-400 ₪, לצד עגילים שמחירים יגיע גם ל-1,000 ₪ ויותר. הכל תלוי כאן בחומר, בסוג המתכת, ובחנות שבה תבחרו לקנות אותם.

על מנת לא להיות מופתעים במעמד התשלום, מומלץ לבדוק מראש את החנות שבה אתם מעוניינים לרכוש את התכשיטים, ולדעת עם איזה תקציב הכי חכם להיערך מראש.

 

הכירו את C'CLAIR – חנות תכשיטים יצירתית ומהממת

אם אתם מעוניינים ברכישת עגילי חישוק יפהפיים, יצירתיים, עם מגוון רחב מאוד של אפשרויות, שירות מצוין ומחירים הוגנים לחלוטין – כדאי שתכירו את החנות C'CLAIR. החנות שומרת על קווים עיצוביים יצירתיים, חדשניים, מקוריים ושתמיד נשארים באופנה, ומחירים שאין להם שום תחרות. אצל C'CLAIR תוכלו לבחור מבין שפע של עיצובים שונים, שיתאימו בצורה מושלמת לסטייל האישי שלכם, כך שתוכלו להתאים מתנה גם לכם וגם לאנשים שאתם אוהבים בצורה פשוטה ובטוחה. תהנו!

תכשיטים

 

אולי תאהבו גם את

צמיד
איך בוחרים תכשיטים לגברים?

בשנים האחרונות, מתנות לגברים נעשו קלות יותר לאור הקולקציות הנרחבות של תכשיטי גברים. בהתאם, תכשיטים יכולים להיות מתנה מסוגננת ומשמעותית לגברים, אבל עם כל כך

קראו עוד »