חיפוש

איזה שעון עדיף לענוד עם חליפת חתן שחורה?

חתונה היא אירוע מרגש ומשמעותי וההכנות אליו אף פעם לא קלות.

החברים והמשפחה מתאספים כדי לשמוח איתך ביום בו אתה והחצי השני שלך מתחילים את החיים המשותפים יחד, וחשוב לך שהכול יהיה מושלם.

ברוב החתונות בישראל החתן ילבש חליפת חתן שחורה.

אנחנו כאן לסייע בבחירת השעון ותיכך נסביר גם למה.

 

תכשיט גברי

רוב הגברים בעולם לא עונדים תכשיטים נוספים פרט לשעון ולכן תעשיית השעונים לגברים מובילה בפער על שאר תעשיות תכשיטי הגברים בעולם. במציאות בה רובנו ליד מסך זמין של טלפון או מחשב רוב שעות העירות שלנו, אנחנו כבר מזמן לא צריכים את השעון כדי לדעת מה השעה אך הוא לא נכחד כמו הווקמן, למשל, אלא להיפך- הלך והתברג כפריט שקשור לביטוי עצמי. אוהבי השעונים אף מחזיקים אוסף שעוני יד (המפורסם שבהם בישראל הוא האוסף של שדרן הרדיו דידי הררי) הכולל שעונים מסוגים וסגנונונות: אנלוגיים מול דיגיטלים, אלגנטים מול ספורטיבים, רצועות עור, קנבס, סיליקון או מתכת וכו'.

 

שעון לחתונה

חתונה היא אירוע רשמי או סמי-רשמי ולכן לרוב יתאים שעון ספורט-אלגנטי או שעון יוקרה. יש להתחשב בכך שהשעון יישאר עם החתן זמן רב אחרי החתונה ולכן בחירת שעון יוקרתי מאוד לאדם שעובד עבודה פיזית, למשל, יכולה להיות טעות. בנוסף, יש להתחשב בסגנון החתונה כולה, באופי החתן ובתכשיטי הכלה ולוודא שהשעון משתלב במכלול החתונה וכמובן- עומד בתקציב הרוכש, בין אם אלה בני הזוג ובין אם אלה ההורים.

 

הנה מספר תחומים לחשוב עליהם כשניגשים לבחור שעון המתאים לחליפת חתן שחורה:

צבע

שעוני גברים אלגנטיים לרוב יגיעו במראה קלאסי בצבעי זהב, כסף או זהב/ כסך משולבים בשחור במינונים שונים. במקרה של חליפה שחורה אין הגבלה בצבעים אך יש לציין כי שעון שחור או בעל לוח שחור חלק וסולידי מקפיץ את אלגנטיות המראה בכמה רמות. מצד שני, הוא עלול להיות אלגנטי מדי לימים שאחרי החתונה וזה משהו שכדאי מאוד לשים לב אליו.

 

ברק

חליפת חתן שחורה יכולה להדגיש את השעון במיוחד מאחר והוא עצם מנצנץ על רקע חליפה כהה בצבע שבולע את האור. לחלק מהחתנים יהיה חשוב לבחור שעון מנצנץ במיוחד על מנת לשבור קצת את השחור הרשמי ולחתנים אחרים יתאים יותר נצנוץ עדין של רצועת מתכת עדינה או רצועת עור שחורה, ללא שיבוצי אבנים וללא אלמנטים נוספים על השעון.

 

מותגים מותאמי תקציב

בתקציב בינוני ניתן למצוא את שעוני "מייקל קורס", "הוגו בוס" ו"ארמני" ובתקציב גבוה יותר את שעוני המותגים "ברברי" ו"טיסו". ניתן להתרשם מהדגמים בחיפוש פשוט באינטרנט או על ידי שיטוט בחנויות תכשיטים לגבר. בכל מקרה כדאי לוודא שהחנות היא חנות עם ביקורות טובות ונותנת אחריות לתיקונים השונים.

מזל טוב!

 

חתן וכלה

אולי תאהבו גם את

צמיד
איך בוחרים תכשיטים לגברים?

בשנים האחרונות, מתנות לגברים נעשו קלות יותר לאור הקולקציות הנרחבות של תכשיטי גברים. בהתאם, תכשיטים יכולים להיות מתנה מסוגננת ומשמעותית לגברים, אבל עם כל כך

קראו עוד »