חיפוש

כך תשמרו על התכשיט שלכם – המדריך המלא

תכשיטים בדרך כלל דורשים השקעה כספית מכובדת ובהתאם כדי שנדע איך לשמור על התכשיטים שלנו מכל פגע, שכן לא רק שהשקענו כסף בתכשיטים שקנינו, השקענו בהם רגשית.

במדריך הזה נסייע לכם לשמור על התכשיטים שלכם באמצעות הוראות פשוטות הכוללות יותר מה אסור או כדי שלא לעשות.

במידה ותעקבו אחר ההוראות כאן ובמידה והתכשיט שלכם אכן אמיתי (נדבר על איך לזהות זיופים), אין סיבה שלא תצליחו לשמור על התכשיטים שלכם.

 

להימנע ממים

ראשית כשקונים תכשיט כסף או זהב יש לשמור על תכשיט מפני מגע עם מים. כלומר, לא להתקלח למשל עם התכשיט, לא לשחות עם התכשיט.

כשאתם מנקים את הבית או אפילו שוטפים כלים תשקלו להוריד את התכשיט במידה ואתם חוששים שייווצר מגע עם מים.

 

לא לישון עם התכשיט או להשאיר בקרבת ילדים

לישון עם תכשיט לא רק שיכול בקלות להרוס את התכשיט במקרים מסוימים ולעקם אותם במידה ומדובר בשרשרת למשל, אלא זה יכול ממש לסכן את הבריאות שלכם. ללכת לישון עם טבעת למשל יכולה ליצור נמק באצבע במידה והטבעת נכנסות עמוק לתחת האצבע על כף היד. לישון עם שרשרת בלילה יכולה להוביל לליפוף מסוכן סביב הצוואר ולמצב של חנק.

בנוסף אנחנו ממליצים לא להשאיר תכשיטים יקרים לכם בקרבת הילדים שכן זאת יכולה להיות הדרך הקלה ביותר לפגיעה בתכשיט.

 

ניקוי באמצעות חומרים יעודים

במידה ואתם מרגישים שהתכשיט שלכם לא מבריק כמו שהיה פעם או אפילו מלוכלך מעט, תוכלו להשתמש בחומרי ניקיון ייעודיים ומתכוני ניקיון שניתן למצוא באינטרנט כגון משחת שיניים או סודה לשתייה.

אנחנו ממליצים לעשות זאת רק באמצעות חומרים שיועדו לחומר ממנו עשוי התכשיט (יהלום, זהב, כסף). לפעול פי הוראות היצרן וכמובן להתייעץ עם מי שרכשתם ממנו את התכשיט.

 

איך לבדוק אם התכשיט שלכם מזויף?

במקרים שמדובר בתכשיט מזויף תראו כי צבע הכסף או הזהב מתחיל לדעוך ואף להחליד. בחלק מן המקרים זה בהחלט יכול לקרות כשמדובר בתכשיט שעשוי מציפוי זהב ולא מזהב טהור מה שכמובן מקובל.

תכשיטים מזהב וכסף אמיתי ייצמדו למגנט שזאת השיטה הקלה ביותר לראות אם מדובר בזהב/כסף או לא.

על התכשיט אמור להיות מוחתם כמות הכסף או הזהב ממנו עשוי התכשיט. יהיה מס' טבוע על התכשיט כמו למשל 999, מה שאומר שהוא עשוי מ99% זהב או כסף.

אנחנו ממליצים לכם לקנות תכשיטים רק אצל עסקים אמינים עם מוניטין חיובי או בעל המלצות טובות שקיבלתם מאנשים שאתם סומכים עליהם.

אין סיבה שהתכשיט שקניתם ייפגע בצורה כלשהי במידה ועשיתם כל מה שכתוב כאן.

כמו שציינו לעיל, אנחנו ממליצים לכם להתייעץ עם הגורם ממנו קניתם את התכשיט בנוגע שכן הוא יוכל לתת לכם את הטיפים הטובים ביותר לאיך לשמור ספציפית על התכשיט שקניתם, ובאילו חומרים מומלץ להשתמש לניקוי ושימור התכשיט.

מקווים שמצאתם כאן מה שחיפשתם, שיהיה לכם המון בהצלחה!

לתכשיטים איכותיים במחירים מגוונים – https://www.hadadbros.com.

 

זוג טבעות אירוסין מכסף - תמונה להמחשה

אולי תאהבו גם את

צמיד
איך בוחרים תכשיטים לגברים?

בשנים האחרונות, מתנות לגברים נעשו קלות יותר לאור הקולקציות הנרחבות של תכשיטי גברים. בהתאם, תכשיטים יכולים להיות מתנה מסוגננת ומשמעותית לגברים, אבל עם כל כך

קראו עוד »