חיפוש

הבדלים בין סוגי יהלומים

 

בטרם אתם רוכשים יהלומים, חשוב מאוד שתכירו את סוגי היהלומים השונים. המומחים של חברת מיליון דיימונד, המתמחה בייצור ושיווק יהלומים מסבירים.

סוגי יהלומים – עולם בלתי נגמר של אפשרויות

יהלום הוא ללא ספק החבר הכי טוב של האישה, אולם גם גברים בשנים האחרונות הבינו כי יהלומים יכולים לספק עולם ומלואו – בייחוד משום שמדובר באבן קלאסית אשר אותה ניתן לשבץ בשרשראות, צמידים, טבעות וכו'. למעשה, בעשור האחרון אנו עדים לעלייה משמעותית בהתעניינות של הציבור לגבי רכישה של יהלום, אולם חשוב לדעת כי מדובר בתחום רחב מאוד אשר בו ניתן למצוא סוגים שונים של יהלומים, כאשר המחיר שלהם משתנה ועלול להתחיל מכמה אלפי שקלים ועד צפונה מכך, תלוי בסוג היהלום. בנוסף, רוב האנשים אינם מיומנים מספיק על מנת להבחין האם מדובר ביהלום אמיתי או לא, כמו גם לגבי סוג היהלום. לכן, מומלץ מאוד להתייעץ עם איש מקצוע אשר מתמחה בתחום ואשר למד את התחום כך שתוכלו לקבל את כל המידע הנחוץ לכם בטרם אתם מבצעים רכישה של יהלומים.

יהלומים – מהם ההבדלים?

ע"פ המומחים של חברת מיליון דיימונדס, חשוב לשים לב למספר הבדלים אשר קיימים בין היהלומים השונים ואשר משפיעים באופן משמעותי על מחירו. הפרמטר הראשון הוא כמובן המשקל של היהלום, כאשר יש לשים לב שבזמן עיבוד היהלום ניתן דגש רב על משקל מרבי, כאשר ככל שהמשקל של היהלום גבוהה יותר – כך מחירו עולה בהתאם. בנוסף, יהלומים מתחלקים באופן גורף לשני פרמטרים עיקריים: זריחה וצבע גוף. הצבע נקבע ע"פ דירוג המתחיל מהאות D – הצבע הטהור ביותר ואילו האות Z  מייצגת את הצבע הנמוך ביותר. ישנם גם צבעים מתחת לאות Z, אולם הם נדירים מאוד וקשה מאוד למצוא אותם. הבדל נוסף הנעוץ ביהלומים נוגע לדרגת הניקיון, כאשר הבדיקה עצמה מתייחסת לפגמים אשר מצויים ביהלום, כאשר מי שקובע זאת הוא אך ורק אדם אשר הוסמך לבצע דירוג של יהלומים. את ההבדל המשמעותי ביותר בין היהלומים ניתן לראות בצורת החיתוך, כאשר יש אין ספור דוגמאות אשר משפיעות על רמת הגימור כמו גם על המחיר. כיום, החיתוך הפופולרי ביותר הוא דוגמת טיפה או לב, אך ניתן לומר באופן ברור כי התחום הזה משתנה וכך גם טעמם של הצרכנים.

רכישת יהלומים – באמצעות מיליון דיימונדס

במידה ואתם מעוניינים לרכוש יהלומים, חברת מיליון דיימונדס מאפשרת לכם לבצע רכישה מאובטחת באמצעות האתר הרשמי אשר הוא ידידותי למשתמש ומאפשר להתרשם מהמגוון הרחב של היהלומים אותם מציעה החברה. בנוסף, ניתן להגיע לחנות המפעל אשר ממוקמת ברמת גן ולהתרשם בעינכם מהמגוון העצום והמרשים המתעדכן כל העת. לקבלת מידע נוסף היכנסו לאתר בכתובת https://milliondiamonds.co.il, השאירו פרטים ונציג מטעמנו יחזור אליכם בהקדם האפשרי.

אולי תאהבו גם את

צמיד
איך בוחרים תכשיטים לגברים?

בשנים האחרונות, מתנות לגברים נעשו קלות יותר לאור הקולקציות הנרחבות של תכשיטי גברים. בהתאם, תכשיטים יכולים להיות מתנה מסוגננת ומשמעותית לגברים, אבל עם כל כך

קראו עוד »