חיפוש

מה?! לא עשיתם ביטוח נסיעות לחו"ל?

בדרך לחו"ל יש כמה עניינים רשמיים שכדאי לסגור. אחרי שיש לנו כרטיסי טיסה והפרטים המלאים של הטיול מוכנים, הגיע הזמן לגשת לאחד הדברים החשובים ביותר, ביטוח הנסיעות. ככל שתעשו את ביטוח הנסיעות שלכם מוקדם יותר, כך תוכלו לוודא שהמחיר שאתם משלמים עבורו הוא מחיר סביר, וכמובן שאתם מקבלים פוליסה שמכסה כל דבר שיכול לקרות לכם בחו"ל.

 

ביטוח נסיעות

כאשר מדברים על ביטוח נסיעות לחו"ל, חשוב לדעת שהביטוח הזה כולל למעשה שלושה דברים, כאשר כל אחד מהם הוא ביטוח בפני עצמו. בדרך כלל אנחנו עושים את הביטוח דרך אותה חברה, וכמובן זוהי הדרך המומלצת ביותר. אז לפני שנסביר לכם על החשיבות הרבה של הביטוח הזה, ומדוע אסור לוותר עליו, חשוב להבין קודם כל את שלושת המרכיבים שלו.

 

  1. ביטוח רפואי

במדינת ישראל, כל אירוע רפואי שמצריך טיפול ממומן אוטומטית על ידי המדינה. למעשה, כל אחד מאיתנו מבוטח בביטוח בריאות ממלכתי שמכסה את העלויות הגבוהות שיש לטיפולים רפואיים. בחו"ל, אין לנו את הביטוח הזה וזה עלול לגרום לכך שהמחיר של טיפול רפואי יהיה גבוה מאוד. המרכיב הראשון בביטוח הנסיעות נועד לכסות הוצאות שקשורות לתחום הזה.

 

  1. ביטוח לאובדן כבודה

אובדן כבודה הוא דבר שהיה קיים מאז ומעולם אולם הוא נעשה יותר שכיח בתקופה האחרונה. כדי למנוע מצב שבו אתם נמצאים במדינה זרה בלי החפצים שלכם בשל העובדה שהם נשלחו בטעות ליעד אחר, הביטוח הזה מאפשר לכם לקנות מוצרים ופריטים חיוניים שיוכלו לשמש אתכם עד אשר הכבודה שלכם תגיע מהיעד שאליו היא נשלחה בטעות.

 

  1. ביטוח מפני ביטול נסיעה

לא מעט אנשים סוגרים חופשות זמן רב מראש, כאשר בינתיים יכולים להתחדש כל מיני דברים שיובילו לביטול של הטיסה. כדי למנוע מצב שבו אתם מפסידים את העלות של כרטיסי הטיסה או המלון בשל ביטול של הרגע האחרון, קיים ביטוח שמאפשר לכם לשלם סכום קטן ובמקרה של ביטול תקבלו החזר מלא עבור ההוצאות של הטיול שלכם.

 

למה כל כך חשוב לעשות את הביטוח הזה

הסיבה שכל כך חשוב לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל הוא שכל אחת מההוצאות הללו, במקרה שבו אם לא מחזיקים בביטוח הרלוונטי יכולה להיות הוצאה כבדה מאוד. ביטוח נסיעות אינו ביטוח יקר, והוא מאפשר לכם במחיר נמוך לוודא שלא תספגו הפסד גדול על חשבונכם. הקפידו שהפוליסה שלכם באמת מכסה את כל המקרים, וגם אתם תוכלו לטוס לחופשה בחו"ל כאשר הראש שלכם נקי.

 

לסיכום

ביטוח נסיעות לחו"ל מאפשר לכם לטוס לחו"ל בלי לדאוג מפני הוצאות בלתי צפויות בהקשר הרפואי, אובדן כבודה או ביטול הנסיעה. וודאו היטב שהביטוח אכן מכסה את האפשרויות הללו, ובצעו השוואת מחירים בין חברות הביטוח השונות כדי לוודא שהמחיר שאתם משלמים הוא המחיר הטוב ביותר.

מטיילים

 

אולי תאהבו גם את

צמיד
איך בוחרים תכשיטים לגברים?

בשנים האחרונות, מתנות לגברים נעשו קלות יותר לאור הקולקציות הנרחבות של תכשיטי גברים. בהתאם, תכשיטים יכולים להיות מתנה מסוגננת ומשמעותית לגברים, אבל עם כל כך

קראו עוד »