חיפוש

סוגי שעוני היוקרה הכי יוקרתיים לשנת 2021

אפשר לחשוב שכמעט שנתיים בצל המגפה יורידו את הרגלי הצריכה שלנו ותגרום לנו ליצור מחדש סדרי עדיפויות, לאזן ולחסוך.

ממה שניתן לראות בשוק שעוני היוקרה, ההתפתחות והייצור לא עוצרים! נראה שיש יותר אנשים שנמשכים לתחום שעוני היוקרה והרבה יותר אנשים שיכולים

להרשות לעצמם זאת ממה שחשבתם.

החדשנות לא נגמרת, ואלה סוגי השעונים היוקרתיים ביותר לשנת 2021.

 

רולקס – קוסמוגרף דייטונה

רולקס מחדשת  השנה את דגמי הכרונוגרף שלה. הדייטונה קוסמוגרף הוא שעון הדגל שלהם בעיצוב זה. הוא מגיע במבחר של שישה דגמים חדשים לשנה זו. ההבדל בין הדגמים הוא בסגסוגות המתכת מהן עושי השעון וציפוי זהב בדרגות שונות. הגרסה המשודרגת והיוקרתית ביותר של שעון זה, הלא היא "דייטונה 6263 צדפה לבקן" מגיעה לסכום של עד כ- 4,000,000$ מאחר ולדגם זה יש רק 4 יחידות ב כל העולם.

 

פרנק מולר – שעון האינסוף, עיצוב קלאסי

חיברת השעונים הפורסמת השיקה במהלך השנה האחרונה את אחת מיצירותיה המורכבות ביותר. מחירה אינו משתווה למחיר של שעון הרולקס דייטונה, אך ללא ספק היוקרתי ביותר שיוצר בחברה מבחינת אפשרויות ופונקציות: השעון מורכב מלא פחות מ- 1,400 רכיבים. הוא כולל בתוכו לא פחות מ- 36 אפשרויות שונות למעקב אחרי חלופת הזמן כמו שעון שמש, שעון בעל לוח שנה מובנה במתאפס בכל 1,000 שנים ועוד. מחירו עומד על כ- 2,700,000$.

 

פטק פיליפ – שעון כיס

לכבוד אספן אמריקאי שגר בניו יורק ששמו הנרי גרייבס, יצרנית השעונים יצאה מגדרה. השנה, השיקה החברה שעון לכבוד אספן זה. מלבד 24 אפשרויות שונות להצגת השעה והזמן בדומה לשעון פרנק מולר שתואר בפסקה הקודמת, השעון מכיל לא פחות מטבלת הכוכבים של השמיים בניו יורק, כפי שהיו מעל גג מביתו של האספן. על כל ההשקעה והירידה לפרטים, שען זה נמכר ב- 25,000,000$.

 

אומגה – סדרת ספידמאסטר

חברת הבת של קבוצת סוואטץ' הוכתרה בכבוד כחברת שעוני יוקרה ובצדק. שעוני אומגה הוכיחו את עמידותם ויעילותם לאורך השנים בתנאי קיצון, וגם על הירח על ידי האסטרונאוט האמריקאי באז אולדרין. אומגה היא החברה הראשונה בעולם ששעון היד שלה הגיע לחלל. אין ספק ששעוני אומגה עומדים בכל המבחנים ובכל בחינות הרף.

 

פיסת זמן

אנו לא מקדישים לכך הרבה מחשבה, אך  מה שהופך שעון ליוקרתי, מעבר לחומרי הגלם, הוא הזמן. באנגלית, פריטים ישנים ומתוחזקים נקראים "פיסות זמן". כמה אירוני זה לקרוא כך לשעון. שעון הופך לפיסת זמן, מזכרת מהעבר עם הסתכלות לעתיד כאשר הוא עומד במבחן העמידות, הנצחיות והרלוונטיות. חברות שעוני יוקרה הגיעו למה שהגיעו לא סתם. ישנם מחירים גבוהים במיוחד אך תמיד יהיו שעונים במחירים נמוכים מהמצוין פה, שיוכלו להפוך תוך זמן רב לפיסות זמן איכותיות וסנטימנטליות.

 

לבוש אלגנטי

אולי תאהבו גם את