חיפוש

שעונים לגבר – מתנה מושלמת לכל סוג אירוע

שעון יד הוא פריט שימושי ומעוצב שמוסיף הרבה לכל לבוש וסטייל.

בשנים האחרונות שעון היד הפך למוצר פופולרי ומבוקש יותר, וכיום כמעט כל גבר עונד שעון יד פשוט או יוקרתי.

שעון היד מהווה מתנה מושלמת לגבר לכבוד אירוע מכל סוג שהוא.

ניתן לקנות שעון יד כמתנה לחתונה, ליום נישואין, ליום הולדת ועוד.

כיום, ניתן למצוא בשוק סוגים רבים של שעונים בגדלים, עיצובים וחומרים שונים.

עובדה זו הופכת את תהליך בחירת השעון למסובך ומורכב יותר.

בנוסף, רכישת שעון אינה רכישה זולה ולכן יש לבצע אותה באופן מחושב ולבחור את השעון המוצלח ביותר שתמצאו.

תהליך בחירת שעון לגבר שונה מתהליך בחירת שעון לאישה, זאת משום ההבדלים המשמעותיים בניהם.

 

מהו ההבדל בין שעוני נשים לשעוני גברים?

קיימים הבדלים רבים בין שעוני גברים לשעוני נשים. ראשית, שעוני נשים בדרך כלל יהיו מזכוכית שאינה נשרטת. כך, נשים יכולות ללכת עם חולצות ושמלות קצרות ולא להסתכן בהריסת השעון היקר. לעומת זאת, שעוני גברים בדרך כלל יהיו מפלדת אל חלד שתשמור על השעון מהאקלים הישראלי, ממגע מים ומהופעת חלודה.

בנוסף, שעוני גברים הם בדרך כלל מאסיביים וגסים יותר. לעומת זאת, שעוני נשים בדרך כלל יהיו עדינים ואלגנטיים יותר. קיימים עוד הבדלים רבים בין שעוני נשים לשעוני גברים כגון: הפונקציות והאפשרויות של השעון, סוג העיצוב וחשיבות השעון.

 

כיצד בוחרים שעון לגבר?

שעון לגבר מהווה סמל סטטוס לגברים שמשקף את אופי הגבר ותפקידו. לפיכך, פעמים רבות גברים בתפקידים בכירים ויוקרתיים יקנו שעון יוקרתי ומעוצב שיקנה להם מראה חשוב ומכובד. כאשר בוחרים שעון לגבר יש להתחשב במספר פרמטרים מרכזיים:

מחיר השעון:

ראשית, עליכם לקבוע תקציב מתאים לרכישה. מחירי השעונים בשוק משתנים בהתאם לסוג השעון, גודלו ואיכותו. כאשר אתם בוחרים תקציב עליכם לחשוב מהי המשמעות של השעון עבורכם והאם ישנה חשיבות לאיכות והמותג של השעון. גברים בתפקידים בחירים ומכובדים כמו אנשי עסקים בדרך כלל יבחרו להשקיע כסף רב בקניית השעון, משום שהמראה והמותג של השעון יוסיפו הרבה לרושם שהם יותירו על שותפיהם.

 

סוג השעון

לאחר שבחרתם תקציב מתאים, בחרו את סוג השעון הרצוי עבורכם. כיום קיימים סוגים רבים של שעונים לגבר לרבות: שעוני טייסים, שעוני dress watch, שעוני צלילה ועוד. התאימו את סוג השעון לאופי הגבר ולצרכיו.

 

קוטר השעון

ודאו שקוטר השעון מתאים לזרוע הגבר ויוצר מראה מחמיא ואלגנטי.

 

חומר הקייס

חומר קייס איכותי כמו זהב, כסף, פלטינה וכדומה יעלה יותר ויצור מראה יוקרתי ומכובד יותר. לעומת זאת שעון עם קייס חומרים סינטטיים יראה פחות מכובד אך יעלה הרבה פחות.

אם אתם מחפשים מתנה לגבר לכבוד אירוע מרגש- שעון הוא הבחירה הנכונה!!

 

שעון יד

אולי תאהבו גם את