חיפוש

5 טיפים לקישוט רכב

איזה יום שמח הוא יום החתונה, איזה יום מאושר וחגיגי ובעיקר – יפה. בתרבויות שונות ישנן מסורות שונות לחגוג בהן ולציין את היום הזה, אם באופן מסורתי, פולחני או אם באופן אחר כלשהו שבו הזוג מחליט לציין את המאורע ללא מעורבות של דת או ממסד במסיבה.

בכל מקרה, אין זה משנה כלל אם החגיגות הן משפחתיות מצומצמות או המוניות, סולידיות או פרועות, מסורתיות או מהפכניות – עדיין צריך להגיע אליהן איך שהוא. ומה מוסיף שמחה לחגיגה אם לא רכב שרד מקושט ויפה? הנה לפנינו חמש דרכים כיצד לייפות את המכונית של החוגגים.

 

1 – פרחים מודבקים

על הרכב ניתן להדביק זרים שזורים או שרשראות פרחים. צבעוניותם בשילוב עם כל מה שהם מסמלים עבורנו, מוסיפה לא רק לנוי אלא גם לחגיגיות. אצל ונילה חנות פרחים ישנו מבחר רחב של סוגים שונים ומגוונים של פרחים לא רק לרכב אלא גם זרי כלה, זרים לראש, קישוטים לחדרים או לשולחנות האורחים ועוד ועוד.

1 - פרחים מודבקים

2 – סרטים צבעוניים

גם באמצעות סרטי בד או תחרה ניתן לקשט מכוניות לחתונה. הזוג ייכנס ויצא מהרכב כמו לתוך אריזת מתנה כיוון שהסרטים מוסיפים להידור של הרכב. יש לזכור שמדובר ביום עמוס ומלא בהתרחשויות והתרגשויות מתחילתו ועד סופו, ולכל אורכו מלווה את הזוג הרכב המבריק והנקי, המקושט והמפואר. הוא גם מושך את תשומת הלב של העוברים והשבים ברחוב או בדרך, ולא נדיר בכלל לראות (או לשמוע) קריאות, שריקות עידוד וצפירות השתתפות בשמחת הזוג.

2 - סרטים צבעוניים

3 – דגלונים

כשמדובר ברכב שאותו אנו מבקשים לקשט, הרי שישנו גם ממד התנועה שיש לקחת בחשבון. הרכב נוסע וכל שעליו מתנופף ברוח, ומשום כך גם תופס יותר תשומת לב מהסביבה. ניתן לחבר דגלונים בכמה אופנים שונים לרכב – כמו למשל על החלונות, על מכסה המנוע, על האנטנה או הגג, וכמובן, כפי שראינו באינספור סרטים וסדרות ניתן לקשור דגלונים מאחורי הרכב כך שישתרכו מאחור בזמן הנסיעה. המהדרין גם יוסיפו פחיות שייגררו על די המכונית וירעישו כשתחלוף על פני העוברים והשבים.

 

4 – מדבקות ומגנטים

כשאנו מקבלים הזמנות לאירוע מתוכנן מראש כל כך הרבה זמן כמו חתונה, רבים מאיתנו עושים שימוש במגנטים המציינים את מועד האירוע, מיקומו ופרטים נוספים שחשוב שנזכור בקשר אליו. מגנטים כאלה יכולים להיות מוצמדים גם לרכב המקושט של הזוג, או לחילופין ניתן לשלב תמונות של הזוג שצולמו מראש והודפסו על גבי מגנטים או הודבקו אל המכונית.

 

5 – אותיות וכיתוב

כפי שהוזכר קודם, ישנן גם מסורות שאותן אנו שואלים ממקומות שונים, למשל המסורת לכתוב על הרכב, בדרך כלל על גבי השמשה האחורית, JUST MARRIED – הרגע נישאו. כך ניתן להצהיר קבל עם ועולם שמי שנוסעים ברכב הפרחוני, מלא הסרטים והמקושט, הם זוג טרי ומרוגש.

 

סיכום

ישנן שפע של אפשרויות לקישוט הרכב, אבל מה שהכי חשוב זה שיהיה לא רק יפה אלא גם משמח. מזל טוב!

5 טיפים לקישוט רכב

אולי תאהבו גם את

החברה הישראלית למדליות ולמטבעות
מדוע משתנה מחיר הזהב?

זהב הוא אחד הסחורות היקרות ביותר בעולם ולמחירו עשויה להיות השפעה גדולה על הכלכלה העולמית. מחיר הזהב נקבע על ידי מגוון גורמים, מהיצע וביקוש ועד

קראו עוד »
אביזרים
5 אקססוריז לשדרוג הלוק 

כולנו מכירות את הרגע הזה שאת מבינה שאת נראית תמיד אותו דבר. ההתארגנות לפני היציאה והמבטים החוזרים במראה, גורמים לך להרגיש כי המראה שלך רגיל,

קראו עוד »