חיפוש

איך מנקים שרשרת עם תמונה?

רכישה של תכשיט מכל סוג שהוא צריכה לכלול מסירת דף הסברים שמציג את אופן הניקוי המתאים. לצערנו, לא כל חנות תכשיטים מוסרת את הדף המדובר, כך שרבים מאתנו מבצעים ניקיון יסודי מידי שמתגלה כטעות חמורה.

שכן, יש חומרים שעשויים לגרום לדהייה או שבר של החומר, כך שראוי להימנע מהם. מדריך זה עולה לרשת כדי להקל על מי מכם שרכשו שרשרת עם תמונה. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתבצעו את הניקיון המתאים שישמור על השרשרת לאורך זמן.

 

תכירו את השרשרת עם התמונה המוצפנת

בעוד כמה שורות נציג בפניכם את הליך הניקיון המקצועי שיאפשר לכם לחדש את מראה השרשרת מבלי לפגוע בה. רגע לפני שזה יקרה, נרצה להציג בפניכם את השרשרת המיוחדת שלשמה התכנסנו כאן היום. נהוג לכנות אותה כ – "שרשרת עם תמונה מוצפנת".

מרחוק היא עשויה להיראות כשרשרת "רגילה" עם אבן חן, אבל מבט מעמיק לתוך ה"אבן", יגלה שיש תמונה קטנה בפנים. תמונה זו נבחרת על ידי רוכש השרשרת מראש והיא מודפסת בתוך זכוכית קטנה. בחרנו להעלות מדריך בנושא, משום שמדובר בתכשיט שמצריך ניקוי עדין מאוד. מי שיבצעו ניקוי אינטנסיבי, עשויים לפגוע באיכות התמונה.

שרשרת עם תמונה

השלב הראשון – תכינו את הכלים הדרושים

עכשיו ברור לכם שתצטרכו לעבוד באיטיות ובעדינות. כך שנציע לכם להשאיר בצד את הסקוץ' והאקונומיקה. כל מה שתצטרכו להחזיק לצידכם כעת זה מטלית רכה וחדשה (כזו שלא השתמשתם בה בעבר לניקיון הבית) וקערה עם מים פושרים. רק לאחר שתכינו את שני אלה, תוכלו לעבור לשלב הבא שיאפשר לכם לנקות ביסודיות כל שרשרת עם תמונה בפנים מבלי שזו תיפגע חלילה.

 

השלב השני – תכינו את המטלית ותתחילו לעבוד

בשלב זה תצטרכו להניח חלק קטן של המטלית בתוך המים ולסחוט אותה היטב, כך שהיא תהיה לחה בלבד ולא ספוגה במים. לאחר שתעשו כך, תצטרכו לעבור על חלקי השרשרת ולהוריד את האבק או הזיעה שהצטברו עליה.

 

השלב השלישי – תניחו את השרשרת לייבוש בצל

סיימתם לעבור על השרשרת עם המטלית הלחה? זה הזמן לשפוך את המים בכיור (כדי שהם לא יישפכו בטעות על השרשרת עצמה) ולהניח את המטלית והשרשרת לייבוש על חבל זמין. שימו לב שאתם תולים את השרשרת על גבי חבל שנמצא במקום מוצל בלבד. שכן, הנחתה במקום שיש בו שמש ישירה, עשוי לפגוע בגמישות השרשרת ובצבעה.

 

השורה התחתונה – זה הזמן לנקות את השרשרת!

עכשיו אתם מכירים בשלבים שיאפשרו לכם לנקות את שרשרת התמונה שלכם על הצד הטוב ביותר. בשלב זה תצטרכו ליישם אותם באופן מדויק, כדי שתוכלו להיות בטוחים שתשמרו על השרשרת שלכם מכל משמר. נאחל שתמיד תדעו לקרוא מדריכים כמו זה, כדי שתכירו במידע כללי חשוב שלא כולם מכירים בו.

ניקוי שרשרת

אולי תאהבו גם את