חיפוש

התפתחות האופנה בעולם מפעם ועד היום

תחום האופנה משתנה באופן תדיר. מי שעוקבים אחרי בלוגי אופנה למיניהם, ידעו לומר כי הטרנדים בדרך כלל מסתמכים על אופנות שהיו בשנים קודמות וחזרו אל העידן הנוכחי. החלטנו לחקור את הנושא באופן מעמיק ולחזור עם מדריך שיציג בפניכם את הטרנדים השונים שהיו באופנה בעבר ולהכיר בהם מקרוב. בשורות הבאות תוכלו להיחשף להתפתחות האופנה בעולם מאז ועד היום. 

 

תכירו את האופנה שהייתה בארץ בשנות ה – 40

רגע לפני שנציג בפניכם את האופנה שהייתה באותה תקופה, עלינו לציין בפניכם עובדה חשובה – באותם שנים שררה מלחמת העולם ה – 2 שהשפיעה על הלבוש. נשים רבות התגייסו למאמץ והן יצאו לעבוד בכל מיני בתי חרושת ומקומות עבודה שנאלצו לעבוד בהן בעבודת כפיים. השמלות ששלטו קודם לכן ברחובות הוחלפו בבגדים מחויטים שסייעו לאותן נשים להרגיש בנוח בסביבת העבודה החדשה.

אופנה

תכירו את האופנה שהייתה בארץ בשנות ה – 50

שנות ה – 50 נחשבו לשנים של פריחה ושחרור. שכן, מלחמת העולם ששררה קודם לכן הסתיימה והדבר השפיע על ההתפתחות של אופנה חדשה ושמחה הרבה יותר. אופנה זו התאפיינה בעיקר בשמלות רחבות שהגיעו בהדפסים מגוונים וצבעוניים. אלו חלק מההדפסים שנראו ברחובות באותה תקופה:

  • נקודות
  • פרחים
  • משבצות ועוד

מי מכן שרוצות לחזור בזמן (או לפחות להתלבש בסגנון של תקופה זו) יכולות להיכנס לאתר של חברת H&M המוכרת ולמצוא מגוון עצום של שמלות פרחוניות ושמחות שכאלה. הנה קישור שיוביל אתכן ישירות אל החנות: https://www.hm.com/hw_il/index.html.

 

תכירו את האופנה שהייתה בארץ בשנות ה – 60

אפשר לומר שהאופנה בעולם התפתחה והשתנתה באופן משמעותי בתקופה זו. שכן, המהפכה הפמיניסטית הובילה נשים רבות ללבוש בגדים משוחררים וחופשיים הרבה יותר. השמלות שהיו ארוכות עד לא מזמן, הפכו להיות קצרצרות וחצאיות המיני נכנסנו לאופנה והפכו להיות לטרנד החם ביותר של התקופה. חשוב לציין כי הצבעוניות נשארה בעינה והשמלות המדוברות אופיינו בצבעי ורוד, ירוק, כחול וצהוב שהפיצו שמחה לעולם.

אופנה בישראל

תכירו את האופנה שהייתה בארץ בשנות ה – 90

נדלג אל שנות ה – 90 שנוכחות בסביבתנו גם היום. שכן, מרבית הבגדים שנמצאים על מדפי החנויות מאופיינים בתקופה זו. מדובר באופנה שכללה מכנסיים קצרים, חולצות בטן ובדים בהדפסים מגוונים. אם תשאלו אותנו, נאמר לכם שזו התקופה הכי מרעננת מבחינת אופנה בהיסטוריה.

 

תכירו את האופנה שהייתה בארץ בשנות ה – 2,000

האופנה המדוברת הייתה קיימת ממש לא מזמן, לפני 2 עשורים וקצת, והיא הביאה עמה טרנדים שנים ומגוונים. כך שכל אחת יכלה למצוא את הסגנון שלה. האופנה כללה בגדים עם נצנצים, שמלות מיני צמודות ונעליים עם פלטפורמה גבוהה מאוד.

 

השורה התחתונה

עכשיו אפשר לסכם ולומר שהאופנה בעולם עברה שינויים רבים. ההתפתחות שלה עם השנים באה בד בבד עם שינויים פוליטיים ומדיניים שבאו לידי ביטוי בארצות שונות ברחבי הגלובוס.

אופנה

אולי תאהבו גם את

5 טיפים לקישוט רכב
5 טיפים לקישוט רכב

איזה יום שמח הוא יום החתונה, איזה יום מאושר וחגיגי ובעיקר – יפה. בתרבויות שונות ישנן מסורות שונות לחגוג בהן ולציין את היום הזה, אם

קראו עוד »
החברה הישראלית למדליות ולמטבעות
מדוע משתנה מחיר הזהב?

זהב הוא אחד הסחורות היקרות ביותר בעולם ולמחירו עשויה להיות השפעה גדולה על הכלכלה העולמית. מחיר הזהב נקבע על ידי מגוון גורמים, מהיצע וביקוש ועד

קראו עוד »
אביזרים
5 אקססוריז לשדרוג הלוק 

כולנו מכירות את הרגע הזה שאת מבינה שאת נראית תמיד אותו דבר. ההתארגנות לפני היציאה והמבטים החוזרים במראה, גורמים לך להרגיש כי המראה שלך רגיל,

קראו עוד »