חיפוש

נעלי עקב לנשים – נעל הליכה או אקססורי לכל דבר

הסוליות האדומות, עקבי הסיכה, הקרוקס פלטפורמה או אפילו סנדלי הקש המוגבהים- נעלי העקב מגיעות בכל הסוגים, הגזרות והגבהים, לכן לקרוא להם ״רק נעליים״ זה ממש עלבון. נעלי העקב הן הרבה יותר מסתם נעל אלא הם אקססורי לכל דבר- הן אלו שיכולות לשדרג מיד כל תלבושת, כל מה שרציתם לדעת על נעלי עקב לנשים!

 

על מה מדובר?

נעלי עקב נשים הם סוג של נעליים מוגבהות שמגיעות בכל סוגי הנעליים. מדובר בסך הכל על תוספת של עקב לכל סוג אחר של נעל. נעלי העקב הן הצהרה אופנתית ידועה שמשרתת כמה מטרות- הדגשת הגזרה הנשית, סטייל ואופנה, הגבהת הרגל, שידור אלגנטיות וכמובן לצורך אסתטי.

נעלי העקב מגיעות בכל הסוגים והגזרות והן הרבה יותר מרק נעל- מדובר באחד מסוגי הנעליים הוורסטיליות והמגוונות ביותר בעולם. הנה חמישה סוגים של נעלי עקב שמשמשות למטרות ולמסרים שונים והתלבושת שמתאימות להם.

על אודות

  1. נעל העקב הקלאסית- כשמדברים על העקב הקלאסי כנראה שמתכוונים לעקבי הסטילטו הפשוטים. עקב דק וגבוה, נעל שפיצית ונשית, לרוב מבריקה ופשוטה, בצבעים קלאסים כמו שחור, אדום וצבע גוף. העקבים הקלאסים מתאימים כמעט לכל תלבושת אבל בעיקר לאירועים שבהם אתן מחפשות לשדרג את המראה ולשדר אלגנטיות, השקעה, קלאס וביטחון עצמי.
  2. הפלטפורמות- נעלי הפלטפורמה חזרו לאחרונה לאופנה אחרי שכיכבו בשנות האלפיים. מדובר בנעל שמוגבהת על ידי סולייה גבוהה לאורך כל הנעל. לרוב הפלטפורמות נותנות מראה צ׳אנקי ובולט, הן מתאימות כהצהרה בכל תלבושת והן מגיעות במלא סגנונות- פלטפורמות קש, סנדלי פלטפורמה ואפילו הפלטפורמות המשוגעות כמו הקרוקס פלטפורמה או הסליידס.
  3. סנדלי העקב- סנדלי העקב הן השילוב המושלם בין הנוחות והקלילות של הסנדל לבין הקלאס והגובה של העקבים. הסנדלים מתאימים ללוקים קלילים, לוקים לחוף, מסיבות וחתונות צהריים ואירועים בוויב קז׳ואל ובלתי מתאמץ אבל עדיין מושקע.
  4. מגפוני העקב- המגפונים הם שילוב בין מגף לבין נעל עקב. מדובר על עקבים סגורים לפעמים גבוהים ולפעמים נמוכים שנראים כמו מגף ומשדרים סקסיות. המגפונים מושלמים לחורף, ללוקים לערב, לשמלות קצרות ולעוד המון מקרים.
  5. נעלי סירה- נעלי הסירה, הבלרינה או המרי ג׳יינס עם העקבים הנמוכים הם שמות שונים לסוג של עקבים נמוכים, עדינים ומאוד נשיים. מדובר בנעליים קלאסיות ועדינות שמתאימות לכל לוק נשי ומשדרגות כל תלבושת. הם משדרות וויב של וינטג׳ ועדינות נשית.

 

לסיכום-

נעלי העקב הן חלק משמעותי מכל תלבושת. הסוגים השונים של העקבים מתאימים לתלבושות שונות ולמטרות שונות וכל סוג של עקב משדר משהו אחר לחלוטין. העקבים השונים מיוחדים כל אחד בדרכו והם יכולים לשדרג תלבושת, להקליל לוק מפואר וגם לייצר מראה של עקב תוך כדי שמירה על נוחות מירבית. חפשי לך נעליים מכל הסוגים של העקבים.

כל דבר נעל

אולי תאהבו גם את

5 טיפים לקישוט רכב
5 טיפים לקישוט רכב

איזה יום שמח הוא יום החתונה, איזה יום מאושר וחגיגי ובעיקר – יפה. בתרבויות שונות ישנן מסורות שונות לחגוג בהן ולציין את היום הזה, אם

קראו עוד »
החברה הישראלית למדליות ולמטבעות
מדוע משתנה מחיר הזהב?

זהב הוא אחד הסחורות היקרות ביותר בעולם ולמחירו עשויה להיות השפעה גדולה על הכלכלה העולמית. מחיר הזהב נקבע על ידי מגוון גורמים, מהיצע וביקוש ועד

קראו עוד »
אביזרים
5 אקססוריז לשדרוג הלוק 

כולנו מכירות את הרגע הזה שאת מבינה שאת נראית תמיד אותו דבר. ההתארגנות לפני היציאה והמבטים החוזרים במראה, גורמים לך להרגיש כי המראה שלך רגיל,

קראו עוד »