חיפוש

עולם קסום – כך תבחרו קוסם לאירוע

מי שבחרו בעבר קוסם לאירוע שלהם יוכלו לומר לכם שמדובר בעניין די מורכב. שכן, יש צורך בהיכרות עם כמה כללים חשובים טרם ההזמנה. שמענו על עניין זה לא מעט לאחרונה והחלטנו לצאת ולבדוק אותו באופן מעמיק. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות את המסקנות שלנו בנושא, שיאפשרו לכם לבחור את הקוסם הטוב ביותר לאירוע הבא שלכם.

 

כך תבחרו קוסם לאירוע, השלב ה – 1: תערכו בירור כללי אודות קוסמים ברחבי הרשת

אם אתם רוצים להיות בטוחים ב – 100% בכך שאתם בוחרים קוסם טוב לאירוע, אתם צריכים להתחיל בכלל החשוב ביותר: חיפוש מקיף ברחבי הרשת. בשלב זה אתם צריכים להיכנס אל כל מיני אתרים שיציגו בפניכם קוסמים שונים.

ההמלצה שלנו היא לא להסתכל רק על המידע הטקסטואלי, אלא להתבונן גם בסרטונים שיאפשרו לכם לראות קטעים מהמופע. לאחר שתעשו זאת, תרשמו לעצמכם 5 – 6 שמות של קוסמים פוטנציאליים ותמשיכו אל השלב הבא.

אמן חושים מומלץ

כך תבחרו קוסם לאירוע, השלב ה – 2: תבחרו ב – 3 שנראים לכם מתאימים ותקראו חוות דעת אודותיהם

בשלב זה אתם צריכים לערוך בירור מעמיק עוד יותר אודות כל אחד מהקוסמים שמצאתם לעיל. מקרים שאירעו בעבר גרמו לנו להבין כי יש צורך בחיפוש מעמיק אודות אמן חושים מומלץ או קוסם מומלץ לאירוע, כדי שהיושבים בקהל יוכלו ליהנות מכל רגע.

בשלב זה עליכם לקרוא חוות דעת שנכתבו אודות כל הקוסמים שרשמתם בשלב הראשון. ההמלצה שלנו היא לדרג בטבלה מסודרת 3 קוסמים מומלצים שנראים לכם המתאימים ביותר. לאחר שתהיה לכם רשימה עם שלושת הקוסמים, תוכלו לעבור אל השלב הבא.

 

כך תבחרו קוסם לאירוע, השלב ה – 3: תוודאו שהקוסם הנבחר מתאים לגילאי הנוכחים בקהל

בשלב השלישי אתם צריכים ליצור קשר עם כל אחד מ  – 3 הקוסמים ולבדוק מי מהם המתאים ביותר לגיל של היושבים בקהל. אם מדובר בקהל של ילדים מתחת לגיל 10, עליכם לבדוק שמדובר במי שיודע לרתק את הילדים ו"להחזיק" אותם, כדי שהמופע יתנהל ללא הפרעות.

אמן חושים מומלץ

כך תבחרו קוסם לאירוע, השלב ה – 4: תבדקו מי יכול להגיע לאירוע שלכם

עכשיו נותרתם כנראה עם אפשרות אחת או שתיים ונשאר לכם רק לוודא מי מבין הקוסמים שנותרו יכולים להגיע אל האירוע שלכם. חשוב מאוד שתציינו בפני הקוסם את הפרטים הבאים אודות האירוע:

  • מיקום האירוע
  • תאריך
  • שעת האירוע

פרטים אלו יאפשרו לו לומר לכם בוודאות האם הוא יכול להגיע לאירוע.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם להכיר את הכללים החשובים ביותר לבחירה של קוסם לאירוע. בשלב זה יש בידיכם את האינפורמציה החיונית בנושא, כך שעליכם רק ליישם את 4 השלבים שלעיל ולהגיע בסופו של דבר אל הקוסם המתאים ביותר לאירוע שלכם. נאחל שתבחרו נכון ושיהיה בהצלחה!

אמן חושים מומלץ

אולי תאהבו גם את

5 טיפים לקישוט רכב
5 טיפים לקישוט רכב

איזה יום שמח הוא יום החתונה, איזה יום מאושר וחגיגי ובעיקר – יפה. בתרבויות שונות ישנן מסורות שונות לחגוג בהן ולציין את היום הזה, אם

קראו עוד »
החברה הישראלית למדליות ולמטבעות
מדוע משתנה מחיר הזהב?

זהב הוא אחד הסחורות היקרות ביותר בעולם ולמחירו עשויה להיות השפעה גדולה על הכלכלה העולמית. מחיר הזהב נקבע על ידי מגוון גורמים, מהיצע וביקוש ועד

קראו עוד »
אביזרים
5 אקססוריז לשדרוג הלוק 

כולנו מכירות את הרגע הזה שאת מבינה שאת נראית תמיד אותו דבר. ההתארגנות לפני היציאה והמבטים החוזרים במראה, גורמים לך להרגיש כי המראה שלך רגיל,

קראו עוד »