חיפוש

יש לכם תכשיטי זהב ישנים בבית? הגיע הזמן לעשות מהם כסף!

רבים שמעו על המקרה שאירע לפני כמה ימים לישראלי שגילה כי הוא ירש תכשיטי זהב ישנים מסבתא שלו שנפטרה. הוא עשה מעשה חכם והחליט שלא לשמור את התכשיטים, אלא הוא בחר לעשות מהם כסף. שוחחנו אתו וקיבלנו את כל המידע החיוני בנושא. כך שאנו ממליצים לכם להישאר אתנו, במידה ויש לכם תכשיטי זהב ישנים. תקראו את השורות הבאות ותגלו איך תוכלו לעשות מהם כסף.

 

איך תוכלו לעשות כסף מתכשיטי זהב ישנים?

סביר להניח שאתם קוראים את השורות שלעיל ותוהים – איך אני יכול לקבל כסף תמורת התכשיטים? ובכן, התשובה די פשוטה. יש חברות שעוסקות ברכישה של זהב על כל צורותיו, למשל:

  • תכשיטים
  • מדליות
  • מעמדים ועוד

כך שאפשר למכור להם את הזהב שיש ברשותכם בבית ולקבל בתמורה כסף. ראוי לציין כי יש הרבה חברות כאלה בשוק ואתם צריכים לערוך בירור מעמיק טרם הרכישה. שכן, עליכם להיות בטוחים בכך שאתם מבצעים את הרכישה המשתלמת ביותר.

תכשיטי זהב ישנים

החשיבות בבחירת מוכר מומלץ

חשוב מאוד לבצע מכירת זהב ישן אצל מומחי הזהב המומלצים בלבד. שכן, כך תוכלו לקבל הצעת מחיר הוגנת. שמענו על לא מעט מקרים שבהם אנשים פנו אל מי שאינם מוגדרים כמומחי זהב, והם שילמו ביוקר.

כלומר, הם מצאו את עצמם מקבלים תמורה נמוכה מאוד ביחס לשווי התכשיטים הישנים שהיו ברשותם. הדבר עשוי לבוא לידי ביטוי בהפסד של מאות, אלפי ולעיתים אף עשרות אלפי שקלים (תלוי בכמות התכשיטים שיש לכם ובאיכות הזהב).

 

איך תוכלו להגיע אל מוכר מומלץ ואמין?

כששמענו שיש מוכרים שאינם אמינים בשוק, הבנו כי עלינו להבין איך אפשר להגיע אל מוכרים מומלצים ואמינים. כאלו שיבדקו את הזהב באופן מעמיק ויציעו לכם עלות הולמת. התברר לנו שהדרך הטובה ביותר היא לשמוע חוות דעת מצד מי שעשו זאת בעבר.

שימו לב – ההמלצה היא לפנות אל גולשים ברחבי הרשת באופן אנונימי לצורך שאלה זו. שכן, ברגע שתשאלו חברים, מכרים או שכנים, אתם עשויים לסכן את הזהב שנמצא בידיכם. אירעו כבר מקרים בעבר של גניבות בקרב מי שפרסמו את הזהב שברשותם.

תכשיטי זהב ישנים

הגעה אל מוכר מומלץ באמצעות הרשת – כך תעשו זאת נכון

אתם יכולים לפרסם שאלה בנושא בקבוצת פייסבוק תוך שימוש בפרופיל אנונימי. הדבר יצריך מכם פתיחה של פרופיל חדש, עם שם אחר שונה משלכם. לאחר שתעשו זאת, תוכלו להיכנס לקבוצות שמייעצות על מכירה של תכשיטי זהב ולבדוק פרטים בנושא. חשוב מאוד שתשימו לב כי אינכם מציינים פרטים שעשויים לחשוף אתכם.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם את הדרך הקלה ביותר לעשות כסף מתכשיטי זהב ישנים שיש לכם בבית. נאחל לכם בהזדמנות זו שתדעו לעשות כסף קל ושיהיה בהצלחה!

תכשיטי זהב ישנים

אולי תאהבו גם את

תליוני משפחה
מה זה תליוני משפחה

אם עדיין לא שמעתם על תליוני משפחה, כדאי שתקשיבו טוב – מדובר בתכשיט ייחודי ומרגש שיכול להיות מתנה מיוחדת ביותר לקרוב משפחה אהוב. רוצים לשמוע

קראו עוד »