חיפוש

מאבזרים את המטבח: כל האקססוריז שאתם חייבים למטבח

בין אם אתם עוברים לבית חדש, בין אם החלטתם לעשות שיפוץ בבית הנוכחי, ובין אם סתם מתחשק לכם שינוי מרענן בבית ובמטבח בפרט, כדאי לדעת שסוד העיצוב הוא אקססוריז. פעמים רבות אנשים נוטים להשקיע זמן וכסף רבים על מכשירים טכנולוגיים יקרים, על ריצו, על צביעת קירות, וכן הלאה, מבלי לחשוב על אביזרי החלל.

אין ספק כי ההשקעה בדברים גדולים היא משמעותית ובלעדיה לא ניתן לעצב בית, אך הסוד טמון ללא ספק בפרטים הקטנים. ובכן, הפרטים הקטנים במטבח הם האקקסוריז. אקססוריז נכונים למטבח ידאגו לשרת את זמן השהייה שלכם במטבח בצורה מיטבית, להוסיף לעיצוב המטבח, ויישארו איתכם לאורך זמן, גם במעבר הדירה הבא.

 

צנצנות – בשביל כל דבר שרק נמצא במטבח

מעבר לכך שצנצנות הן פריט שימושי ביותר, שכן הוא מתאים למגוון שימושים, לא רק במטבח, ניתן לאחסן בהם מוצרים רבים במטבח. תוכלו לאחסן בצנצנות שונות מוצרים כמו סוכר, קפה, עוגיות שהכנתם, וגם כאלה שקניתם, ואפילו קפסולות של קפה או תיונים למיניהם.

הצנצנות יוצרות תחושה של בית, ושל שייכות, כך שגם אתם וגם האורחים שלכם יזכו ליהנות מהם. נוסף על אלו, תוכלו לבחור צנצנות בעיצובים שונים – אם אתם חובבי הסגנון הנקי תוכלו לבחור בצנצנות שקופות בצורה שונות, ואם המטבח שלכם נהנה מסגנון צבעוני יותר, תוכלו לרכוש צנצנות בהדפסים שונים שיוסיפו עוד יותר צבע, וגם טעם למטבח שלכם.

צנצנות – בשביל כל דבר שרק נמצא במטבח

בית חם זה בית עם ריח של עוגה

אין כמו להיכנס הביתה, ולהריח כבר משער הכניסה של הבית ריח מתוק של עוגה שבדיוק יצאה מהתנור, או לפחות עומדת לצאת ממנו. עוגות ומאפים, אפילו כאלה הכי פשוטים שיש, מוסיפים חום לבית, ותחושת שייכות. על מנת ליהנות מאפייה נוחה ומוצלחת בבית שלכם, אנו ממליצים לכם להוסיף לרשימת האקססוריז למטבח, אקססוריז של אפייה – תבנית מאפינס מסיליקון, כוסות מדידה בגדלים מגוונים, ניירות אפיה רב פעמיים, טיימר לאפיה, ועוד.

אם תרצו להוסיף ולהתהדר גם בעיצוב מוצלח, תוכלו ליהנות מאקקסוריז כאלו בעיצוב ייחודי, לדוגמא תבנית של מאפינס בצבעים או עם הדפסים למיניהם.

בית חם זה בית עם ריח של עוגה

טאץ' אישי

אומרים שהאדם עושה את האוכל – כלומר, התבשילים שאתם מכינים מכילים גם רכיבים אישיים שלכם, כך שאותה מנה יכולה לצאת שונה בתכלית כאשר טבח אחר מכין אותה. הנגיעה האישית חשובה על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בבית הפרטי שלכם, ובמטבח שלכם.

הוסיפו למטבח שלכם אקססוריז שיבטאו את האופי שלכם, את התשוקות שלכם, או את סגנונות הבישול שלכם. תוכלו להתקין במטבח מדף עץ ולשים לב ספרי מתכונים – גם של אנשים אחרים, אבל גם פתקים עם מתכונים שלכם ממש.

נוסף על כך, המטבח שלכם יכול ליהנות גם מאוסף אישי של ספלי קפה או של כוסות ייחודיות ממקומות שביקרתם בהם בעולם – כך שאלו יהיו גם שימושיות, וגם יספקו לכם תזכורת נעימה מחוויות עבר שלכם, שיגרמו לכם לזיכרון מתוק.

 

לסיכום,

לסיכומו של עניין, המטבח הוא הלב של הבית, ולכן כדאי להשקיע בו, וליהנות מהעיצוב וגם מהנוחות שהאקקסוריז השונים למטבח מביאים איתם. בתאבון!

מאבזרים את המטבח: כל האקססוריז שאתם חייבים למטבח

אולי תאהבו גם את

5 טיפים לקישוט רכב
5 טיפים לקישוט רכב

איזה יום שמח הוא יום החתונה, איזה יום מאושר וחגיגי ובעיקר – יפה. בתרבויות שונות ישנן מסורות שונות לחגוג בהן ולציין את היום הזה, אם

קראו עוד »
החברה הישראלית למדליות ולמטבעות
מדוע משתנה מחיר הזהב?

זהב הוא אחד הסחורות היקרות ביותר בעולם ולמחירו עשויה להיות השפעה גדולה על הכלכלה העולמית. מחיר הזהב נקבע על ידי מגוון גורמים, מהיצע וביקוש ועד

קראו עוד »
אביזרים
5 אקססוריז לשדרוג הלוק 

כולנו מכירות את הרגע הזה שאת מבינה שאת נראית תמיד אותו דבר. ההתארגנות לפני היציאה והמבטים החוזרים במראה, גורמים לך להרגיש כי המראה שלך רגיל,

קראו עוד »