חיפוש

מתי לתת במתנה טבעת יהלום ומתי לא? 

תכשיט משובץ ביהלום, ובפרט טבעת יהלום, הוא סמל ליוקרה ולרומנטיקה, ולא בכדי. מזמן כבר נאמר שיהלומים הם ידידיה הטובים של האישה, אך האם אלה הידידים הנכונים בכל מצב ואירוע, או שיש מקרים שבהם טבעת יהלום היא דווקא לא מתנה סבירה? המשיכו לקרוא כדי לדעת מתי כדאי לתת במתנה טבעת יהלום, ומתי לא. 

רוב הנשים אוהבות תכשיטים, ובפרט תכשיטים מיוחדים, שלא רואים כל יום ועל כל אחת. תכשיטים מאפשרים לשדרג הופעה יומיומית ולהרגיש יפה יותר, ולכן פעמים רבות תכשיט יהיה מתנה שהאישה היקרה לליבנו תשמח לקבל. תכשיטי יהלומים, כמו למשל התכשיטים של newdiamond.co.il הם כמובן אפשרות מצוינת להראות שאנחנו אוהבים ומשקיעים, אבל כדאי לבחור בתבונה את המועד בו מעניקים אותם.

 

למה טבעת יהלום היא תכשיט כל כך מיוחד?

יהלום הוא אחת האבנים היקרות ביותר, בפרט כאשר מדובר ביהלום מאיכות טובה שהושקעה בו עבודת ליטוש וגימור רבה. בהתאם לכך, את היהלום נשבץ לתכשיטים העשויים ממתכות באיכות גבוהה ועמידות, כמו זהב. פרמטרים אלו משפיעים על המחיר אך גם על התפיסה של התכשיט כיוקרתי ונחשק. אם ניתן כמתנה תכשיט כזה לעתים קרובות מדי – מעמדו הנחשק יתעמעם.

 

הצעת נישואין – קלאסי ועובד

המצב הקלאסי והנפוץ ביותר, גם בסרטי הקולנוע ובסדרות, שבו נראה הענקה של טבעת יהלום הוא כמובן הצעת נישואין רומנטית. האישה מניחה את ידיה על הפנים בהתרגשות בזמן שהגבר יורד על ברך ושולף קופסה קטנה – כולנו ראינו עשרות סצינות כאלה. הקישור בין טבעת יהלום והצעת נישואין כל כך נפוץ, שלמעשה אם תחפשו טבעת יהלום תוכלו לקבל הצעות בעיקר על טבעות אירוסין.

אין כמובן שום חובה להציע נישואין או ללוות את העניין בטבעת יהלום, אבל לא סתם זה הפך למנהג מקובל – טבעת יהלום היא תכשיט קלאסי, יוקרתי ופשוט יפה. מלבד הצעת נישואין, טבעת יהלום יפה יכולה להיות מתנה מצוינת לחגיגת חתונת כסף, במיוחד אם בחרתם לציין את המאורע ולחגוג יחד.

 

יום הולדת עגול – הזדמנות לתכשיט מיוחד

טבעת יהלום היא תכשיט שלא ניתן בכל אירוע משמח. מדובר בתכשיט יוקרתי שצריך להישאר מיוחד ולאירועים מיוחדים, כזה שנותנים כמה פעמים בחיים. הצעת נישואין, כפי שהזכרנו קודם, היא אפשרות אחת, אבל גם יום הולדת עגול יכול להיות אפשרות מצוינת.

בת הזוג האהובה תשמח להתקשט בתכשיט יהלום חדש לכבוד יום הולדתה הארבעים, החמישים או השישים, בוודאי אם לפניו תגיע ארוחה במסעדה רומנטית, יום כיף זוגי או אפילו שתי כוסות יין במרפסת.

 

מתי לא?

כאמור, טבעת יהלום היא תכשיט שלא ניתן בכל אירוע חגיגי או משמח, אלא באמת באירוע מיוחד, חשוב וחד פעמי – אבל גם לא כל אירוע כזה בהכרח מתאים. למשל, כנראה שאם תחפשו תכשיט מומלץ כמתנה לבת מצווה או לסיום תואר, ימליצו לכם לחפש אופציות אחרות.

טבעת יהלום

אולי תאהבו גם את