חיפוש

האירוע מתקרב ועוד אין לך רעיון למתנה?

כל אחד מגיע לשלב בחייו שהוא צריך להתחיל העניק מתנות. בין אם זה לאירוע של חבר קרוב או מכר מהעבודה, חתונה של אחות או אפילו חנוכת בית של שכן נחמד. כמובן שתמיד ניתן להעניק מעטפה עם כסף וברכה פשוטה, אבל לפעמים רוצים לשדרג ובאמת להשקיע ופשוט אין רעיון… אז איזה מתנות מעולות ניתן לתת באירועים שונים?

 

עציץ

אין כמו להעניק למישהו במתנה עציץ. כמובן שיש אפשרות בחירה וגיוון בצמח – יש אפשרות להתאים את הצמח באופן פרסונלי במידה והמתנה אישית יותר, או אפילו להעניק עציץ של פרחים גנריים וכלליים. בכל מקרה העציץ מוסיף צבע בבית, נותן תחושת אווירה. אתם תראו, מתנות רעננות יותר מעציצים אין היום. אפשר להוסיף אותו גם על שולחן העבודה, אדן החלון במשרד או סתם להניח לידך – והוא יתן לך תחושה טבעית יותר.

 

כלים למטבח

קודם כל, אין מתנה שימושית יותר מכלי מטבח. הם מספקים צורך בסיסי מאוד לכל אחד, ואפשר תמיד להביא כלים עיצוביים ויפים שיוסיפו עניין במטבחו של כל אחד. ביום יום לא המון אנשים יפנקו את עצמם בכלי מטבח חדשים, ולכן לקבל אותם כמתנה זה הפינוק המושלם. הכלים גם ישמשו את מקבלי המתנה כל יום, כך שיזכרו ויעריכו אתכם על המתנה יותר משאר המתנות.

 

תכשיטים

אופציה טובה לאירועים מסוג יותר אישי זה הענקת תכשיטים כמתנות. זו מתנה שמתאימה בעיקר לבן או בת הזוג, המשפחה הקרובה או סבתא שחוגגת יומולדת. תכשיט זה פריט שבדרך כלל יהיה יקר יותר, וידרש להתאים אותו בצורה יותר אישית, ולכן גם הוא מעיד ומראה על מחשבה ויוקרתיות. זו מתנה שניתן להעניק באירועים מיוחדים יותר, מסוננים, אך היא תנצנץ ותזהר במיוחד.

 

סט סבונים וטיפוח

מי לא אוהב סט טיפוח נחמד? מלא בנרות ריחניים, סבונים מבריקים וכלי טיפוח מפנקים נוספים. המתנה תעניק רוגע ונוחות למקבלים אותה בכל שלב ביום שיבחרו, רק להתחיל להשתמש. ניתן לשלב באמבטיה מפנקת, ביום מנוחה ביתי או אפילו בערב כשעייפים ורוצים קצת להתפנק. זו מתנה נוחה ונגישה, מציגה המון כלים לשימוש ומספיקה לזמן רב גם אחרי השימוש הראשוני.

 

גיפט קארד

למי שרוצה להראות שהשקיע במתנה אך עדיין לא מצליח לבחור מתנה ממשית, תמיד אפשר להעניק גיפט קארד. אתה יכול לבחור בדיוק מה יהיה הסכום או ההטבה שמוצעת שם. יש אופציות מגוונות לסוגי גיפט קארד שונים – אפשר כזה שמעניק סכום קנייה לחנויות בגדים או ריהוט, כאלה המציעים אכילה במסעדה נחמדה, או אפילו כאלה שמציגים הופעה כיפית של אמן אהוב או יום ספא מפנק – הכל לבחירתך.

 

לסיכום…

יש אופציות שונות ומגוונות למתנות לאירועים שונים. זה יכול להיות עציץ, כלי שימושי, ערכת טיפוח או אפילו שובר לחוויה מהנה. האופציות פרושות בפני כולם, רק צריך למצוא את המתנה המתאימה לאירוע ולקנות.

מתנות

 

אולי תאהבו גם את

מתנות
3 מתנות מקוריות לעובדים

בעידן שלנו, יותר ויותר חברות משקיעות בעובדים שלהם ורוצות לגרום לעובדים שלהם לחשוב שהם עובדים בחברה הכי טובה שיש. כזו שתמיד חושבת עליהם, מפנקת אותם

קראו עוד »