חיפוש

3 מתנות מקוריות לעובדים

בעידן שלנו, יותר ויותר חברות משקיעות בעובדים שלהם ורוצות לגרום לעובדים שלהם לחשוב שהם עובדים בחברה הכי טובה שיש. כזו שתמיד חושבת עליהם, מפנקת אותם ותמיד מצליחה להביא רעיון חדש למתנה מקורית. בין אם מדובר על חברה בתעשיית ההייטק, משרדי פרסום, או חברות המכילות מספר רב של עובדים ותיקים וחדשים, כל חברה רוצה לגרום לעובדים שלה לרצות לעבוד דווקא בה. הנה כמה מתנות מקוריות לעובדים שלכם, שיגרמו להם לחשוב עליכם כחברה שהכי שווה לעבוד בה. 

 

משלוחי פרחים

משלוחי פרחים לא נשמעים רעיון מקורי או מהפכני, אך יש מקרים רבים שבהם חשוב מאוד לשלוח פרחים לעובדים שלכם. בין אם מדובר על עובדת שזה הרגע ילדה ויצאה לחופשת לידה, או אם מדובר על אבל שחווה עובד שלכם, או אפילו יום נישואין או יום המשפחה.

פרחים לגמרי עושים את העבודה וגורמים לעובדים שלכם להרגיש שזוכרים אותם גם ברגעים השמחים וגם ברגעים העצובים בחיים שלהם. למעשה פרחים מראים על מחווה של קרבה ומחשבה על האחר, כמו לשמוח בשמחתו או להיות שם בשבילו כשהוא הכי צריך תמיכה. מחפשים משלוחי פרחים במרכז? היכנסו עכשיו אל משלוחי פרחים בראשון לציון.

 

גאדג׳טים מגוונים

כיום אחד מהמתנות הכי אהובות על עובדים הן מתנות שיהיו להם שמישות. יש לא מעט מוצרי פרסום שיכולים לגמרי לעשות את העבודה עבורכם. תוכלו למצוא בין המוצרים תיקים, רמקולים, אוזניות, פד למחשב, מוצרים לטיולים, מחזיקי מפתחות ועוד דברים רבים שיהיו מותגים לעסק שלכם וכך לגרום לעובדים שלכם להיות גאים במקום העבודה שהם עובדים בו.

מוצרים ממותגים גם גורמים לעובדים להיות גאים בארגון שהם חלק ממנו ואפילו להשוויץ בו ומצד הארגון או החברה לפרסום שהוא לגמרי בחינם. מספיק שסטודנט לתכנות יראה ברחוב מתכנת שעובד בהייטק עם תיק ספורט מרשים של אדידס עם לוגו החברה, הוא אוטומטית ירצה להגיע לחברה הזו כאשר הוא יתחיל לחפש את העבודה הראשונה שלו.

 

מארזי פיקניק ואוכל

אם בעבר זה היה נשמע לנו מוזר, תקופת הקורונה שינתה את האופן בו אנו רואים דברים. במהלך תקופת הקורונה למדנו להתחבר יותר לטבע ולהנות מפיקניק משפחתי עם האנשים שאנחנו הכי אוהבים.

אם אתם רוצים להפתיע את העובדים שלכם, אתם יכולים לשלוח להם מארז פיקניק מפנק שיוכלו לצאת עם המשפחה שלהם ביום יפה או אפילו לעשות ארוחת פיקניק בבית כאשר כולם נפגשים יחד ולהנות מזמן איכות משפחתי. כל העובדים ידברו למחרת על ההפתעה שנשלחה אליהם ואיזה ערב מגבש ומהנה היה להם עם המשפחה, בהבטחה!

 

לסיכום

כיום לא צריך יום הולדת או חג רשמי כדי לקבל מתנה מהארגון או החברה שאתם עובדים בו. עובדים טובים הם עובדים מרוצים, לכן חשוב תמיד להפתיע את העובדים שלכם במתנות מקוריות, כאלה שתמיד יגרמו להם להרגיש עד כמה שהם חשובים לכם והם חלק בלתי נפרד מהארגון והחברה.

מתנות

אולי תאהבו גם את