חיפוש

איך לשלב את השרשרת כך שתתאים לסגנון הלבוש?

אין אחת שלא אוהבת תכשיטים במיוחד כאלו שזוהרם העשויים מזהב או כסף ישנן כאלו שבוחרות להסתפק במתכות יקרות פחות עדיין כולן נתקלות באותה הבעיה. איך משלבים את השרשרת כך שתצליח להתאים לסגנון הלבוש. זוהי אכן שאלה חשובה שרבות מתחבטות בה יום יום בדרכן אל מקום העבודה או הלימודים. מאמר זה מטרתו לענות לשאלה זו פעם אחת ולתמיד ולהציע שיטות שונות כך שתוכלו להתאים את השרשרת, כך שתצליח להשתלב בקלות בכל סגנון הלבוש אותו תבחרו. מאמר זה יעזור לרבות העומדות מול המראה בכל בוקר להצליח לשלב את השרשרת באופן יוצא דופן וייחודי. 

 

הכירי סוגים של שרשראות

דבר ראשון לפני עונים על השאלה חשוב להכיר את כל סוגי השרשרות הקיימות. קיימות שרשראות ארוכות וקצרות כאשר גם האורכים עצמם משתנים מאישה לאישה. לשאלה זו לא תמיד תמצאו מענה הולם שכן השרשרת אינה משקפת רק את סגנון הלבוש שלכן אלא תלויה יותר מכל בסגנון הלבוש אם הוא מחויט או אם מדובר על לבוש יום יומי כך או כך תצטרכו כדאי להבין שבחירת השרשרת הינה עמוקה מסוג הבגד או אורך השרשרת היא מייצגת את מצב הרוח שלכן באותו יום ולכך יש השפעה על בחירה סגנון הלבוש והצבעים המרכבים אותו. כמו כן גם הגובה משפיע ונשים נמוכות יעדיפו שרשראות קצרות יותר.

 

סגנון הלבוש כן חשוב

סגנון הלבוש אינו משנה חשוב להבין כי רק מפתח החולצה היכן שהשרשרת נמצאת בפועל היא הקובעת:

 

חולצת עם מפתח צווארון וי

סוג מפתח זה הוא מפתח חושפני למדי ולכן על מנת שיתמקדו בפנים שלכן אתן צריכות שרשרת ארוכה שמגיעה עד כל המחשוף אך לא עוברת אותו. יש להקפיד שהשרשרת לא תיגע במפתח.

 

חולצות מכופתרות משנות את ההופעה

יש להעדיף שרשרות קצרות במיוחד כאלו שמגיעות עד הצוואר במידה אוהבות ללכת עם הצווארון סגור כדאי להעדיף שרשרת שנכנסת אל תוך הצווארון ואפילו כמה כאלו למראה איחודי במיוחד במידה ואתן אוהבות ללכת עם צווארון סגור עדיף לבחור שרשרת שמסתיימת מתחת לצוואר שלכן או בתוך החולצה.

 

חולצות עם צווארון עגול

חולצות אלו יוצרות פתח רחב שיש בו מקו רב לכן עדיף שרשרות גדולות בעלות חרוזים גדולים או שרשרות בשכבות. חולצות גולף הן הראה הושלם של החורף והן ישתלבו עם שרשרת ארוכה או כל תליון יפה. דוגמאות ניתן למצוא באתר לליב.

 

לסיכום:

מאמר זה דן בשאלה החשובה איך לשלב את השרשרת כך שתתאים לסגנון הלבוש באמת זה מדובר שבחירת השרשרת קשורה לטעם ולמצב רוח אבל גם לסגנון הבגד יש השפעה על כך. במאמר ניתנו דוגמאות למפתחות צווארון עגול וי חולצות מכופתרות וחולצות גולף ולמצבים בהם כדאי לבחור שרשרת באורך כזה וכזה על מנת להדגיש את הנוכחות שלה.

שַׁרשֶׁרֶת

אולי תאהבו גם את