חיפוש

תכשיט יקר או אירוע שלא ישכחו לעולם?

כיצד מתכננים אירוע? בתכנון והפקת אירוע ישנם מגוון שיקולים, מיקום האירוע, הרכב המוזמנים, התפריט אשר יוגש במהלך האירוע ומתנות קטנות אשר ילכו עם המוזמנים הביתה בתום האירוע, אך השיקול החשוב יותר הוא תוכן האירוע. כיצד ניתן להשאיר על המשתתפים באירוע רושם במידה כזאת שהם ידברו על האירוע עוד רבות?

כאן חשוב לבחור בתוכנית אומנותית שתתאים לכל משתתפי האירוע ותשאיר עליהם רושם טוב שיישאר איתם לאורך זמן.

 

תקציב האירוע

בשיקולי התקציב ישנם מרכיבים אשר אי אפשר לוותר עליהם כמו השכרת מקום או הסעדת המוזמנים. מרכיב נוסף אשר חשוב לשמור בראש סדר העדיפויות הוא התוכנית האומנותית אשר מתוכננת לאירוע זה. במידה ומדובר באירוע עסקי, רבות הפעמים שהתקציבים מושקעים במקומות הלא נכונים, כמו חלוקת מזכרות שנשכחות מהזיכרון לאחר מספר ימים או תפאורה מוגזמת שלעיתים מתבררת כלא נחוצה. הזמנת אמן חושים לאירועים עסקיים שתארגנו תבטיח לכם אירוע שלא ישכח במשך תקופה ארוכה ואף בכלל. המשתתפים יזכרו את האירוע שלכם לעוד זמן רב.

 

אז תכשיט?

רבים מהעוסקים בהפקת אירועים היו רוצים שהאירוע שלהם יהיה נוצץ ומוצלח וייזכר כאחד שכזה. טעות נפוצה היא להשקיע משאבים וכסף במזכרות יקרות ויוקרתיות שמזכירות תכשיטים נוצצים ומשדרות יוקרה. אך במרבית הפעמים המזכרות והתפאורה יוקרתיים ככל שיהיו, מנצנצים ככל שיהיו, נשכחות מהזיכרון של המשתתפים מספר רגעים לאחר שהם עוזבים את האירוע. לעומת זאת בחירה בתוכנית אומנותית שתשאיר את המשתתפים פעורי פה זמן רב לאחר תום האירוע, ברוב הפעמים היא בחירה נכונה ומוצלחת הרבה יותר. אתם תהיו המפיקים של אירוע שעוד רבות ידובר בו לאחר שיסתיים.

 

למי מתאים מופע של אמן חושים?

מופע של אמן חושים יכול להתאים לכל אירוע שאתם מצליחים לחשוב עליו – החל מימי הולדת, ממשיך לאירועי בר מצווה ובת מצווה וכלה באירועי חברה וכנסים עסקיים. מופע של אמן חושים מותאם לקהל אליו הוא מוזמן ויכול לשדר יוקרה לא פחות מתכשיט או תפאורה מנצנצת. מופע שכזה משאיר חותם על המשתתפים באופן בלתי מתפשר.

 

להזמין מופע של אמן חושים – עסק יקר?

הזמנת מופע של אמן חושים יכול להיות לעיתים זול יותר מתוכניות אחרות שחשתם עליהן במהלך תכנון האירוע. אמן חושים בדרך כלל מופיע לבד, וכל הנדרש לו זה ציוד הגברה ושיתוף פעולה מהקהל. כל עוד לא תכננתם להצניח את אמן החושים שהזמנתם ממסוק, כנראה שהבחירה להזמין אמן חושים לאירוע עסקי היא משתלמת כלכלית וכדאית הרבה יותר מהשקעה במזכרות מיותרות ותפאורה מנצנצת. תיווכחו ותראו, שחוויה של השתתפות במופע טלפתי על חושי עם אמן חושים מקצועי, יכולה להותיר רושם הרבה יותר גדול ומשמעותי ממרכיבים אחרים באירוע, ובכך לחסוך לכם הוצאות שיתבררו מאוחר יותר כמיותרות.

זרי פרחים יוקרתיים

אולי תאהבו גם את

5 טיפים לקישוט רכב
5 טיפים לקישוט רכב

איזה יום שמח הוא יום החתונה, איזה יום מאושר וחגיגי ובעיקר – יפה. בתרבויות שונות ישנן מסורות שונות לחגוג בהן ולציין את היום הזה, אם

קראו עוד »
החברה הישראלית למדליות ולמטבעות
מדוע משתנה מחיר הזהב?

זהב הוא אחד הסחורות היקרות ביותר בעולם ולמחירו עשויה להיות השפעה גדולה על הכלכלה העולמית. מחיר הזהב נקבע על ידי מגוון גורמים, מהיצע וביקוש ועד

קראו עוד »