חיפוש

5 סגנונות מגניבים לטבעת אירוסין מקורית

בחירת טבעת אירוסין אינה דבר פשוט כלל. יש כל כך הרבה משתנים שמשפיעים על הבחירה. אבל, הדבר הכי חשוב היא שטבעת האירוסן תהיה מיוחדת. מאחר שעד שלא רוכשים טבעת אירוסין לא מכירים את כל הסגנונות המיוחדים שלה, אספנו בשבילכם את הסגנונות המיוחדים ביותר, שיהפכו את טבעת האירוסין שלכם ליפה ביותר שיכולה להיות.

 

על מה חשוב לשים את הדגש בעת קניית תכשיטים?

באופן כללי אם אתם קונים למישהי טבעת בהפתעה צריך מאד להיזהר. זאת משום שלכל אישה יש טעם שונה מאד בתכשיטים. נסו לעקוב אחר טעם האישה ולראות איזו טבעת אירוסין הכי תתאים לה. אם אתם לא בטוחים, אל תהססו לשאול את המשפחה או החברות. בסופו של יום אין שום דבר רע בלבקש עצה. ההפך, זה יראה שאתם משקיעים מחשבה ורוצים שבת הזוג תהיה מאושרת. נתאר לכם כעת מספר סגנונות מהם תוכלו לבחור.

 

טבעת אירוסין שורת יהלומים

זוהי טבעת אירוסין לאישה והיא אחת מהיפות ביותר שקיימות. זוהי טבעת שמשובצת בשורת יהלומים. הטבעת מיועדת לאנשים שאוהבים שהטבעת שלהם נוצצת. בנוסף, הטבעת נראית למרחקים ואנשים רבים יעריכו את הנראות שלה.

 

טבעת אירוסין מרובעת

כיום לא כל הטבעות הן עגולות. כך שגם טבעת אירוסים לא חייבת להיות בהכרח עגולה. תוכלו לבחור טבעת שהמסגרת שלה היא מרובעת ולא עגולה. זוהי טבעת לאנשים שלא אוהבים להיות תמיד כמו כולם ואוהבים לשנות את המוסכמות.

 

טבעת אירוסין עם חריטה

אין דבר יותר כיף מלקבל מתנה אישית, שמותאמת במיוחד. טבעת אירוסין עם חריטה יכולה להיות כל טבעת שרק תבחרו אשר תוסיפו לה חריטה בפנים הטבעת. החריטה יכולה להיות כל דבר שתבחרו: הכינוי שלכם, המילה אהבה, המילה לנצח ועוד. טבעת מסוג זה תגרום לבת הזוג להרגיש אהובה ומיוחדת, בסופו של יום זוהי המטרה העיקרית בהצעת הנישואים ולכן טבעת זו בהחלט מומלצת.

 

טבעת אירוסין כפולה

אין זה אומר קניית שתי טבעות אירוסין, המשמעות היא שתוכלו לקנות טבעת שיש לה שתי טבעות שמרכיבות אותה. טבעת שכזו יוצרת טוויסט. היא מתאימה לנשים שיותר אוהבות טבעות מסיביות ופחות טבעות דקיקות.

 

טבעת אירוסין בצורת גל

זוהי טבעת אירוסין שהעיגול אינו סימטרי ונסגר בצורת גל. הטבעת מאד מיוחדת וגם אסטית. למי שפחות מתחבר לצורות גיאומטריות, טבעת זו יכולה להיות מושלמת.

 

שילוב של מספר סגנונות

זכרו שאתם יכולים לשלב בין מספר סגנונות בטבעת שתבחרו. תוכלו לבחור טבעת שמשובצת בה שרשרת יהלומים והיא גם בצורת גל. לחילופין תוכלו לבחור בטבעת אירוסין מרובעת עליה תחרטו את החריטה האישית. אין תשובה נכונה, הכי חשוב שתבחרו לפי הסגנון שבת זוגתכם אוהבת. מעמד הצעת הנישואין הוא מעמד מרגש ומיוחד, וכל טבעת שתבחרו מסמלת את האהבה שלכם.

טבעת אירוסין

אולי תאהבו גם את