חיפוש

אילו דברים חובה לוודא בעגילים לילדות

תכשיט חדש זה תמיד דבר משמח, לא משנה באיזה סיטואציה מקבלים או קונים אותו.

יש סוג תכשיט שהכי מרגש לקבל אותו בפעם הראשונה והוא עגילים, מהסיבה הפשוטה שבניגוד לתכשיטים אחרים כדי לענוד עגילים יש צורך בניקוב חורים באוזניים, שזהו תהליך שזוכרת כל אישה וקצת הופך ילדה לאישה קטנה.

מה חשוב לקחת בחשבון בבחירת עגילים לילדות וניקוב חורים? כל זאת ועוד במאמר זה

 

כיצד נבחר עגיל ראשון לילדה?

בחירת עגילים ראשונים זה דבר מרגש. אין כמעט אישה שלא זוכרת את הפעם בה הלכה בפעם הראשונה עם אמא כדי לעשות חורים לעגילים, ואת העגילים הראשונים שבחרה. בחירת עגילים ראשונים זו לא סתם בחירת תכשיט, זהו שלב אמיתי בהתבגרות שלנו כנשים.

כאשר בוחרים עגילים לילדות חשוב מאוד להקפיד שהעגיל עשוי אך ורק ממתכות איכותיות ובטיחותיות, ושהסגסוגת של מכילה מתכת ניקל. מתכת ניקול עלולה לגרום לתגובות אלרגניות עבור אנשים רבים שבאות לידי ביטוי בפריחה או זיהום במיקום העגיל וזה בהחלט לא נעים גם לאישה מבוגרת, ובטח שלא לילדה. לכן יש לבחור עגיל ממתכת איכותית שעשויה מחומרים היפו אלרגניים.

 

בחרו עגילים המתאימים לגיל של הילדה

כמובן, כאשר בוחרים עגילים לילדה צריך לקחת בחשבון את הגיל שלה ולבחור עגיל שמתאים לגיל זה. כיום יש מגוון אדיר של אפשרויות, ואפשר ללכת לבחור יחד עם הילדה ולמצוא בדיוק את מה שהיא אוהבת ומתאים לה.

כשבוחרים עגילים ראשונים מומלץ לבחור תחילה עגילים קטנים יחסית שלא מאוד מורגשים. עגילים כאלו שיכולים להתאים הם עגילים הצמודים לאוזן, שיכולים מאוד להתאים משתי סיבות: הראשונה היא שאלו עגילים שבאמת הולמים את הגיל והשנייה היא שאלו עגילים שלא הולכים לאיבוד בקלות ולילדה יהיה קל יחסית לשמור עליהם.

 

ניקוב חורים ראשון לעגילים

וכעת מגיע השלב המרגש ביותר – ניקוב החורים באוזניים. כאשר מנקבים חורים חשוב מאוד לבחור מקום מקצועי המתמחה והמוסמך לכך, ורצוי שזה יהיה מקום שמתאים לנוכחות של ילדות. מומלץ מאוד לחפש ביקורות והמלצות באינטרנט על עסקים המתמחים בפירסינג והאם מתאים להביא לשם ילדות.

כיום ישנן ערכות חד פעמיות שמאפשרות ניקוב מהיר ללא כאבים, ומומלצות יותר מאקדח רב פעמי כדי לשמור על סטריליות מרבית ולמזער את הכאב למינימום האפשרי. את הערכה תוכלו לשמור לאחר הניקוב שתהיה למזכרת.

 

הזמינו היום עגילים לילדות מאמירוז תכשיטי כסף

אמירוז תכשיטי כסף מציעים קולקציה רחבה ומגוונת של עגילים לילדות בסגנונות ועיצובים שונים שהמתאימים לקשת גילאים רחבה. באמירוז תכשיטי כסף מעצבים את התכשיטים בעצמם, כאשר תהליך העיצוב נעשה על ידי מחלקה מיוחדת בחברה והסקיצה נשלחת למפעל בחו"ל המייצר את התכשיטים תחת בקרה של החברה.

לא משנה מה הטעם של הילדה שלכם ומה היא אוהבת, באמירוז משווקים מגוון סוגי עגילים לילדות וכל ילדה תוכל למצוא עגיל שהיא תשמח לענוד.

 

ילדה

אולי תאהבו גם את