חיפוש

מותג יהלומי מעבדה "Green Diamonds"

בשנים האחרונות החלו לייצר במעבדות מיוחדות יהלומים סינטטיים שמיוצרים באופן מלאכותי, ללא חציבה במשאבים טבעיים והריסה של משטחי הכרייה שהולכים ומתמעטים. הרעיון של יהלומים סינטטיים הגיע כבר במאה הקודמת שבה החלו לחפש שיטות לייצור תחליף ליהלומים הרגילים והיקרים. במהלך השנים, המחקר התפתח וכיום קיימות מספר שיטות לייצור יהלומי מעבדה זולים וזהים במראה של היהלומים הטבעיים. חברות תכשיטים רבות משתמשות ביהלומי המעבדה לעיצוב תכשיטים שונים כגון: טבעות אירוסין, שרשראות יהלומים, צמידים ועוד.

 

 

מהם היתרונות של יהלומי המעבדה לעומת יהלומים רגילים?

  • תהליך הפקת היהלום: יהלומים טבעיים מיוצרים בעזרת כרייה או סינון של היהלומים שנמצאים במשאבים טבעיים בכדור הארץ כגון מכרות ונהרות. תהליך זה הינו מורכב, יקר ומסובך יותר מתהליך ייצור יהלומי המעבדה שמתבצע במעבדות מיוחדות בהם מדמים את תנאי הלחץ והטמפרטורה שמתקיימים בבטן כדור הארץ.
  • זמן הייצור: תהליך ייצור היהלומים הטבעיים הוא תהליך ארוך שמחולק לשלבים רבים ועלול להימשך שנים רבות. לעומת זאת תהליך ייצור היהלומים המלאכותיים קצר יותר משום שניתן לכוון את מצב המעבדה באופן שיקצר את התהליך ויעניק לנו יהלום לאחר שבועות בודדים.
  • מחירי היהלומים: ההבדל המשמעותי והגדול ביותר בין יהלומי המעבדה ליהלומים הטבעיים הוא מחיר היהלום. אף על פי שמראה יהלומי המעבדה כמעט זהה למראה היהלומים הטבעיים, יהלום טבעי יעלה כמעט פי 2 מיהלום מלאכותי. כיום, נדרש להשקיע סכומים גדולים על מנת לקנות תכשיטים עם יהלומים טבעיים, כך שרק אנשים עמידים יכולים להרשות לעצמם לבצע קנייה זו. יהלומי המעבדה מביאים בשורה גדולה של הוזלת מחירי היהלומים כך שכל אחד יוכל לקנות אותם.
  • הוספת צבע ליהלום: פעמים רבות תכשיטנים צובעים את היהלומים על מנת להתאים אותם לתכשיט ולהוסיף להם חן ויופי. תהליך צביעת יהלומי המעבדה קל ופשוט יותר מצביעה של היהלום הטבעי.
  • מוסריות: תהליך הייצור של היהלומים הטבעיים גורר איתו הרבה בעיות מוסריות. תהליך זה יצר בעבר הרבה מלחמות ושפיכות דמים. בנוסף, התהליך מזיק לסביבה ולאנשים שעוסקים בייצור לעומת תהליך ייצור יהלומי המעבדה שמתבצע בדרכי שלום ללא ניצול, זיהום הסביבה ושפיכות דמים.

 

 

על חברת "Green Diamonds":

יש להקפיד לרכוש יהלומי מעבדה ממקורות אמינים ומקצועיים. מותג יהלומי המעבדה של Green Diamonds הוא המותג הגדול והוותיק בארץ. המותג מציע תכשיטים שונים כגון: צמידי טניס, שרשראות וטבעות אירוסין שמשובצים עם יהלומי מעבדה איכותיים. תכשיטים אלו בעלי המראה המרשים והיפה  זולים באופן משמעותי מתכשיטי היהלומים הטבעיים שנמכרים כיום. בחברה עובדים יהלומנים מנוסים ומקצועיים שמייצרים את היהלומים בתוך החברה ושומרים על איכות תכשיטים גבוהה ושירות לקוחות בסטנדרטים גבוהים. אנו ממליצים לכם לרכוש תכשיטים עם יהלומי מעבדה של המותג "Green Diamonds" ולהנות מיהלומים יפים ואיכותיים במחירים זולים מאוד.

עגילי יהלומי מעבדה

אולי תאהבו גם את